دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افزایش موج گرما با چاشنی رگبار پراکنده!

افزایش موج گرما با چاشنی رگبار پراکنده!
سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز در اکثر استان‌ها شاهد افزایش دما خواهیم بود. بالاترین درجه دمای امروز پایتخت نیز به ۳۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.
کد خبر : 860748

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت جوی کشور امروز دوشنبه ۹ مرداد، برای برخی نقاط ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان‌شرقی و آذربایجان غربی، بارش‌های پراکنده، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده که بیشتر در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رخ می‌دهد.

این بارش‌ها در جنوب کشور برای استان‌های هرمزگان، کرمان و فارس نیز به شکل رگبار، رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقتی است که برای بارش‌های جنوب هشدار سطح نارنجی نیز صادر شده است.

سه‌شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب کرمان و شرق هرمزگان، بارش‌های پراکنده تداوم دارد و برای روزهای پایانی هفته جوی آرام در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

وزش بادهای شدید در شرق کشور به ویژه منطقه زابل پیش‌بینی شده است. بخش‌های شرقی دریای عمان نیز به سبب وزش باد مواج و متلاطم است.

از امروز دوشنبه تا چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل، افزایش دما رخ می‌دهد. تهران وزش باد دارد و ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشینه دمای امروز پایتخت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته