دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1402 - 10:25

گردان‌های القسام: روزهای بسیار سخت‌تری در انتظار اشغالگران است

گردان‌های القسام: روزهای بسیار سخت‌تری در انتظار اشغالگران است
گردان های عزالدین القسام در بیانیه ای اعلام کرد: جنین شکست ناپذیر بوده و هر بار قوی تر از گذشته به میدان بازخواهد گشت و روزهای بسیار سخت تری در انتظار اشغالگران است.
کد خبر : 856590

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های عزالدین القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنین و دیگر شهر‌های کرانه باختری قدرتمند از گذشته کانونی برای وارد کردن ضربات سخت و دردناک به دشمن صهیونیستی خواهند بود.

القسام تاکید کرد: رژیم اشغالگر که دست از پا درازتر مجبور به فرار از جنین شد، جز شکست و خفت و خواری به هیچ دستاوردی نرسید و گذر زمان ثابت خواهد کرد که سران‌ای رژیم در محاسبات خود کاملا به اشتباه رفتند.

در این بیانیه آمده است: مبارزان مقاومت در اردوگاه جنین سالم و سلامت هستند و نبرد جنین سکویی برای حرکت قدرتمندانه‌تر مقاومت خواهد بود.

القسام تاکید کرد: اردوگاه جنین و دلاورمردان مقاومت درسی سخت و فراموش نشدنی به دشمن اشغالگر دادند و آنچه در آینده انتظار این رژیم را می‌کشد، به مراتب سخت‌تر و دردناکتر خواهد بود و حساب ما با دشمن هنوز تسویه نشده و کاری خواهیم کرد که اشغالگران به سبب حماقت‌های خود علیه مسجد الاقصی، کرانه باختری و اسرای فلسطینی انگشت ندامت به دهن بگیرند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه، شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا مورد حمله و بمباران قرار دادند که در اثر آن ۱۳ فلسطینی شهید و ۱۱۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی با واکنش شدید نهاد‌ها و کشور‌های اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشور‌ها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کردند.

بامداد چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی مجبور شد از اردوگاه جنین عقب نشینی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته