دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1395 - 20:12

بخشش زندگی، هدیه والدین به پسرشان

مرد جوان که در درگیری و دفاع از مادرش، برادرش را به قتل رسانده بود، از سوی اولیای دم بخشیده شد. متهم به خاطر این جنایت ناخواسته و مرگ برادر دچار افسردگی شده است.
کد خبر : 85639

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، ساعت 3 بعد از ظهر 21 خرداد سال گذشته بازپرس جنایی پایتخت در جریان مرگ مشکوک پسر جوانی در بیمارستان تهرانپارس قرار گرفت. با اطلاع از این خبر بازرس احمدبیگی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی بیمارستان شده تا علت ماجرا را بررسی کنند.


در تحقیقات اولیه برادر پسر جوان که او را به بیمارستان انتقال داده بود بازداشت شد و در تحقیقات به قتل برادر اعتراف کرد و گفت: متوجه شدم که برادرم به خاطر مسئله ای جزئی با مادرم درگیر شده و با لیوان ضربه ای به سر او زده است. از این کار او عصبانی شده و با برادرم درگیر شدم و درنهایت با وساطتت خانواده از هم جدا شدیم و من به همراه همسرم برگشتم. اما در کوچه دوباره صدای داد و فریاد برادرم را شنیدم و به همین دلیل به خانه برگشتم، دوباره باهم درگیر شدیم. برادر با مشت به من حمله کرد و من چاقویی را به طرف او پرتاب کردم که ناگهان دیدم برادرم روی زمین افتاد. او را فورا به بیمارستان بردم، اما متاسفانه برادرم فوت کرد.


با اعتراف مرد جوان، او با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. چندی پیش والدین مرد جوان به دادسرای جنایی تهران رفته و از خون مقتول گذشتند. سعید احمدبیگی؛ بازپرس امور جنایی تهران برای قاتل این پرونده قرار مجرمیت صادر کرد و با صدور کیفرخواست، وی به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد. متهم جوان در این مدت به خاطر قتل ناخواسته و مرگ برادرش دچار افسردگی شده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب