دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1402 - 10:23
در نشست دانشگاه آزاد و اتاق اصناف گیلان تأکید شد؛

لزوم جذب اصناف و بازاریان برای ادامه تحصیل

لزوم جذب اصناف و بازاریان برای ادامه تحصیل
تفاهم‌نامه همکاری‌ علمی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق اصناف گیلان منعقد و بر عملیاتی‌شدن جذب اصناف و بازاریان برای ادامه تحصیل تأکید شد.
کد خبر : 856143

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و اتاق اصناف شهرستان رشت با تأکید بر همکاری، مشارکت و بهره‌مندی طرفین از امکانات و ظرفیت‌های یکدیگر و برای تحقق اهداف مشترک، بین دو سازمان در جلسه‌ای با حضور مسئولان منعقد و امضا شد.

محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه دانشگاه نخبگانی به دنبال فتح مرز‌های دانش است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی اجتماعی با شبکه‌ای گسترده‌ در کشور است.

وی یکی از اهداف دانشگاه اجتماعی را کسب مهارت‌آموزی، تجربه و انتقال آن به جوانان برشمرد و افزود: با استفاده از توانمندی‌های اتاق اصناف و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دستیابی به اهداف جوانان سهل‌تر خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رشت با بیان اینکه رویکرد علمی و مهارت‌آموزی در اتاق اصناف به‌وضوح مشاهده می‌شود، تأکید کرد: دانایی‌ فردی باید به توانمندی اجتماعی مبدل، تا جامعه از آن بهره‌مند شود. این دانشگاه آمادگی لازم دارد تا به‌صورت حضوری، کارگاهی دوره‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی مورد نیاز اصناف و اتحادیه‌ها را برگزار کند.

جذب اصناف و بازاریان باید برای ادامه تحصیل عملیاتی شود

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان نیز با بیان اینکه تشکیل کلاس‌های مهارتی، جذب اصناف و بازاریان باید برای ادامه تحصیل عملیاتی شود، گفت: تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و آموزشی با دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و این اتاق برای ارتقای سطح آموزش در اصناف است و باید با پیگیری کارگروه تشکیلاتی با جدیت پیگیری شود.

علیرضا تهیدست با تأکید بر توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی، تقویت ارتباط مشترک دانشگاه آزاد و اصناف گیلان را خواستار شد و ادامه داد: ارتقای سطح دانش و توانمندی اعضای اتحادیه و اصناف امری ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته