دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاج: وقتی بانوان در کنسرت و سینما هستند باید در فوتبال هم حضور داشته باشند/هم پول نداریم هم برای انتقال مشکل داریم

تاج: وقتی بانوان در کنسرت و سینما هستند باید در فوتبال هم حضور داشته باشند هم پول نداریم هم برای انتقال مشکل داریم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وقتی در کنسرت‌ها و سینما بانوان حضور دارند باید در فوتبال هم این موضوع اتفاق بیفتد.
کد خبر : 855786

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در که در مراسم تجلیل از خبرنگاران موفق ایپس در روز جهانی ورزشی نویسان شرکت کرده بود اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به این مراسم دعوت شدم. خوشحال‌تر هستیم زمانی که به همراه آقایان لاردوی و جیرودی در روزنامه جهان فوتبال کنار هم حضور داشتیم. امروز واقعاً خاطراتی برایم زنده شد. 

وی افزود: واقعاً وقتی آقای زندی را دیدم که اسطوره قرن از طرف ورزشی نویسان انتخاب شده به‌عنوان یک ایرانی افتخار کردم. بسیاری از اتفاقات خوب و مثبت در حوزه ورزش و فوتبال محصول فکر این عزیزان است. ما از قلم‌هایی که زده می‌شود استفاده می‌کنیم. در همین بحث قراردادهای فوتبال بخشی را از لابه‌لای حرف‌های روزنامه‌نگاران درآوردم.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: همه این صحبت‌ها باعث 28 ماده‌ای شده که به باشگاه ابلاغ شده است. این روز را به همه ورزشی نویسان کشور عزیزمان ایران تبریک می‌گویم.

تاج در خصوص ورود بانوان به استادیوم‌ها گفت: خوشبختانه مسیر این مسئله در حال هموار شدن است و هر کسی هم یک مدلی به این مسئله نگاه می‌کند. باید این موضوع را خیلی واقعی دید. در فوتسال و والیبال در حال حاضر بانوان حضور دارند. آن‌ها در کنسرت‌ها و سینما بانوان حضور دارند و باید در فوتبال هم این موضوع اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که دولت و مسئولان محترم به این موضوع نگاه مثبت دارند که ان شاالله در آغاز لیگ حضور بانوان از چند استادیوم آغاز می‌شود. همه نهادها هم در حال کمک به فدراسیون هستند. در ورزشگاه‌های واجد شرایط ان شالله حضور این عزیزان اتفاق می‌افتد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌ها برای تیم ملی بزرگ‌سالان عنوان کرد: امروز جلسه‌ای را برگزار کردیم تا برنامه‌ریزی 2 بازی در شهریور انجام شود. پول هتل تیم ملی در قطر را حل کردیم ولی می‌دانید که برای انتقال پول سختی و گرفتاری داریم. حالا هم پول نداریم و هم برای انتقال آن مشکل داریم. ما تا دیروز فقط فرصت داشتیم که پول هتل تیم ملی را واریز می‌کردیم که با آقای شیخ سلمان صحبت کردم که AFC پول هتل تیم ملی در قطر را تقبل کرد. امیدوارم بازی دوستانه خوبی هم برگزار شود. امورات ما فعلاً به خوبی و خوشی می‌گذرد. تیم فوتسال ما هم یک اردوی 6 جانبه خواهد داشت و فوتبال ساحلی هم قرار است دو بازی در بلاروس داشته باشد.

تاج در پاسخ به این سؤال که ایران دیگر در غرب آسیا حضور ندارد گفت: ما اصلاً در غرب آسیا نیستیم، چون ما تیم امید را تشکیل داده بودیم و جایی برای بازی نداشتیم من از AFC خواهش کردم که در این بازی‌ها ما به میدان برویم.

وی در خصوص اینکه مسابقات کافا کمی برای تیم‌های ملی ایران ضعیف نیست گفت: به‌هرحال ما در این منطقه حضور داریم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته