دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1402 - 13:56

رئیسی: جامعه اسلامی از توهین به قرآن نخواهد گذشت

رئیسی: جامعه اسلامی از توهین به قرآن نخواهد گذشت
رئیس‌جمهور گفت: توهین به قرآن، توهین به بشریت و ارزش‌های اسلامی است و جامعه اسلامی از آن نخواهد گذشت.
کد خبر : 855442

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز (۹ تیرماه) در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای امام خامنه‌ای رفسنجان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم این شهر اظهار کرد: طرح‌هایی که امروز بازدید شد حیاتی و مورد نیاز مردم کرمان است و ما با تنش‌های آبی در گوشه گوشه کشور روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه ما از آغاز به کار این دولت برای این کار برنامه‌ریزی کردیم و تا دو سال آینده مشکلات کم آبی در کشور رفع خواهد شد، افزود: کار انتقال آب به کرمان و رفسنجان ۵۰ درصد پیشرفت دارد و به سرعت پیگیری می‌شود و ۱۶ کیلومتر باقیمانده تا سه ماه اینده تکمیل می شود.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: وضعیت کشاورزی منطقه به خصوص پسته و همچنین کمبود برق از دیگر دغدغه‌های مردم است که وزیر نیرو برای آن برنامه‌ریزی خواهد کرد.

رئیسی در مورد هویت فرهنگی رفسنجان نیز گفت: باید هویت انقلابی و مذهبی این شهر حفظ شود و غفلت نباید کرد چرا که این مسئله جوانان را از تهاجم فرهنگی مصون نگه می‌دارد.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال تضعیف ایمان و امید در مردم است و وظیفه همه است که برای این کار برنامه‌ریزی کنند و در این زمینه شهید سلیمانی الگوی خوبی است.

رئیس‌جمهور در ادامه در واکنش به هتک حرمت به ساحت قرآن کریم در سوئد گفت: تمام مردم ادیان الهی و آسمانی نسبت به توهین به قرآن آزرده خاطر شدند و این توهین به بشریت و ارزش‌های اسلامی است و جامعه اسلامی از آن نخواهد گذشت.

رئیسی تاکید کرد: مسلمان که در همه نقاط عالم هستند بیزاری خود را از این اهانت اعلام کردند و کسانی که مدافع آزادی بیان و عقیده هستند چگونه مقدسات را مورد اهانت قرار داده‌اند، این برای جوانان ما مهم است که بداند که مدعیان دروغین آزادی با آزادی مخالف هستند و فقط تابلوی آزادی را بالا برده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته