رقابت ۲۲ گروه دانشگاهی در رویداد ملی مشق امید دانشگاه آزاد استان سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از سمنان، مهدی سلطانیفر معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از برگزاری رقابتهای دومین دوره رویداد ملی مشق امید و اتمام داوری مسائل مطرح شده این رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: با برنامهریزیهای صورت گرفته مشارکت نسبتاً خوبی را از سوی دانشگاهیان استان در مشق امید شاهد بودیم.
وی افزود: مشق امید دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، در سه سطح ویژه اساتید، دانشجویی و کارمندی برگزار شد و در مجموع تعداد ۲۲ مسئله به دبیرخانه رویداد ارجاع داده شد، که به تفکیک سطوح شامل ۱۳ طرح در سطح استادی و ۸ مسئله در سطح دانشجویی و یک طرح هم در سطح کارمندی بود.
سلطانیفر گفت: هیئت داوران دومین دوره ملی مشق امید از پنج عضو هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تشکیل شده بود، که به صورت حضوری و مجازی به بررسی و ارزیابی مسائل مطرح شده در این رویداد پرداختند.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد سمنان گفت: هیئت داوران در بخش استادان سعید کامیابی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان را برای ارائه مسئله «کویر» به عنوان طرح برتر و نفر اول، داوود حسن آبادی عضو هیئت علمی واحد گرمسار با طرح مسئله «فرایند ساخت بناهای قوسی با استفاده از اسکلت فلزی»، مقام دوم و سیدرحیم کیارستمی عضوهیات علمی واحد دامغان، ارائه دهنده مسئله «بازیافت آلیاژهای غیر آهنی با هدف حفظ محیط زیست»، را به عنوان مقام سوم معرفی کردند.
سلطانیفر اظهار کرد: هیئت داوران نتایج ارزیابی خود را در سطح دانشجویی، پس از بررسی ۸ طرح دریافتی اعلام رای کردند و حمیدرضا نوروزیان از واحد سمنان با ارائه مسئله «دلایل افزایش اعتراضات منجر به اغتشاش در یک دهه اخیر»، ساجد امیری از واحد شاهرود با طرح مسئله «خدمات رسانی نامطلوب دانشگاه متناسب با شهریه پرداختی» و سپیده اسکندری از واحد شاهرود با بیان مسئله «تخلفات ماده ۱۰۰ شهرداری شاهرود» را حایز مقامهای اول تا سوم دانستند.
وی افزود: در حوزه کارمندی حمیدرضا حکیمی از واحد دامغان با ارائه مسئله «باشگاه فرهنگی اشتغال» به عنوان مسئله برتر این بخش معرفی شد.
سلطانیفر ابراز امیدواری کرد که با شناسایی مسائل و طرحهای مهم ارائه شده از سوی دانشگاهیان، تشکلها، کانونها و بسیج حوزههای کارمندی، استادی و دانشجویی بتوانیم در راستای ارتقای کیفی و کمی دانشگاه گامهای موثری برداریم.
انتهای پیام/