دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عنایتی: از تمام پتانسیل فوتبال کشور استفاده می‌کنیم/ بازیکنان شایسته را به هانگژو می‌بریم+فیلم

عنایتی: از تمام پتانسیل فوتبال کشور استفاده می‌کنیم  بازیکنان شایسته را به هانگژو می‌بریم+فیلم
سرمربی تیم ملی امید گفت: می‌خواهیم از تمام پتانسیل فوتبال کشور استفاده کنیم و تمام بازیکنان شایسته را با خود به بازی‌های انتخابی و هانگژو ببریم.
کد خبر : 855206

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عنایتی پس از جلسه با سرمربی تیم‌های امید باشگاه‌ها اظهار داشت: جلسه بسیار بسیار خوبی بود و اطلاعاتی را از باشگاه‌ها و آکادمی‌های آنها، تیم‌های امید و هر تیمی که می‌تواند به تیم امید کمک کند به دست آوردم. نقطه نظرات خوبی گرفتیم و ان‌شاءالله در جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال و دوستان دیگر بتوانیم چند از برنامه‌هایی را که با دوستان صحبت کردیم را تصویب و عملی کنیم چون من احساس می‌کنم که هر چه قدر بیشتر با دوستان‌مان در بحث باشگاه‌ها به لحاظ آکادمی هماهنگ‌تر باشیم می‌توانیم تیم بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی امید خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم که بیشترین کمکی که می توانیم بگیریم از طریق همین دوستان است. نقطه نظرات فوق‌العاده خوبی داشتند. کارهایی که یادداشت کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم تصویب کنیم تا بتوانیم با همدیگر جلو برویم چون کار فوق‌العاده سخت است. ما می‌خواهیم از تمام پتانسیل فوتبال کشور استفاده کنیم. تمام بازیکنان شایسته را با خود به بازی‌های انتخابی و هانگژو ببریم. ان‌شاءالله که این اتفاق بیفتد. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا این ارتباط نزدیک و نزدیک‌تر شود. حداقل ۱۵ تا ۲۰ روز یک بار جلسه‌ای برگزار شود تا به نتایج خوبی برویم و ان‌شاءالله بهترین بازدهی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته