دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توضیحات هریسون فورد درباره ساخته‌شدن آخرین قسمت «ایندیانا جونز»

توضیحات هریسون فورد درباره ساخته‌شدن آخرین قسمت «ایندیانا جونز»
هریسون فورد اخیراً طی مصاحبه‌ای با مجله دیجیتال اسپای به وقفه 15 ساله بین ساخت چهارمین و پنجمین فیلم از سری فیلم‌های ایندیانا جونز پرداخت.
کد خبر : 854979

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایندیپندنت نوشت، هریسون فورد اخیراً طی مصاحبه‌ای با مجله دیجیتال اسپای به وقفه ۱۵ ساله بین ساخت چهارمین و پنجمین فیلم از سری فیلم‌های ایندیانا جونز پرداخت.

این بازیگر آخرین بار در سال ۲۰۰۸ در فیلم «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» نقش این باستان شناس جسور را ایفا کرد. او برای آخرین بار در فیلم «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» در نقش دکتر هنری «ایندیانا» جونز جونیور ظاهر شده است.

در گفتگو با مجله دیجیتال اسپای در آستانه اکران این فیلم جدید، از فورد در مورد تاخیر طولانی ساخت فیلم جدید این سر برای طرفدارانی که منتظر پنجمین ایندیانا جونز هستند، سوال شد.

او در پاسخ گفت: «خب، این طور نبود که ۱۰ سال دور هم بنشینیم تا به یک ایده برسیم. «وقتی فیلم آخر را تمام کردیم، فکر نمی‌کنم کسی تا مدت‌ها به این فکر می‌کرد که برود و فیلم دیگری بسازد؛ و بعد چند ایده جالب مطرح شد. اما آن‌ها طی یک دوره زمانی محو و فراموش شدند؛ و بعد یک ایده، یک فیلمنامه، و یک داستان قوی پیدا کردیم که می‌خواستیم تعریفش کنیم.»

این بازیگر ۸۰ ساله افزود که از داستان «گردونه سرنوشت» بسیار راضی است.

او گفت: «ما به پایان دوران ایندیانا جونز در این سیاره نزدیک می‌شویم، و من می‌خواستم ببینم که نتیجه گیریِ داستان با واقعیت عصرش مطابقت داشته باشد، و این که این پایان بندی چه تأثیری بر این شخص که ما می‌شناسیم دارد.»

فورد در این فیلم در کنار فیبی والر-بریج و مدز میکلسن بازی می‌کند.

فورد در توصیف آخرین روز کارش در صحنه فیلمبرداری، گفت: «احساساتی که من داشتم، احساسی است که شما هنگام ساختن چیزی دارید، و می‌توانید به آن نگاه کنید، یا می‌توانید به یاد بیاورید که آن را ساخته‌اید، و از ساختنش رضایت دارید.

«از این که این کار خاص که کارگردان جیمز منگولد و من و سایر افراد گروه با هم انجام داده بودیم، به گونه‌ای به پایان رسید که واقعاً برای من رضایت‌بخش بود احساس آرامش و رضایت داشتم. امیدوارم که از نظر دیگران هم این کار به اندازه دید من رضایتبخش باشد.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته