دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1395 - 11:22
در گفت‌وگو با آنا

آذری: باند اصفهانی فدراسیون فوتبال به درد تیم اصفهانی نخوردند/ یک میلیارد و دویست میلیون از سازمان لیگ طلب داریم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: با این وضعیت، تیم‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا نمی‌توانند موفق شوند و مسئولان فدراسیون باید فکر اساسی برای ما انجام دهند.
کد خبر : 85418

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز چهارشنبه ذوب‌آهن مقابل العین امارات گفت: «بازی سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم. این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. برای برد به امارات می‌رویم و امیدوارم با پیروزی در این بازی راه خودمان را برای صعود به دور بعد رقابت‌ها هموار کنیم.»


وی در خصوص عدم حمایت مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون از نمایندگاه ایران در جام باشگاه‌های آسیا بیان کرد: «در حال حاضر ذوب‌آهن و تراکتورسازی نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا هستند که نتایج خوبی هم در مرحله گروهی رقابت‌ها گرفتند، اما تاکنون هیچ حمایتی از فدراسیونی‌ها ندیدیم. اهالی فوتبال هم اعتقاد دارند که باند اصفهانی‌ها تمام کارهای تیم های اصفهانی را پیش می‌برد، ولی تاکنون مدیران اصفهانی فوتبال ایران هیچ حمایتی از تیم اصفهانی که نماینده ایران در آسیا است نکرده‌اند.»


آذری افزود: «ما حدود یک میلیارد و دویست میلیون از سازمان لیگ طلب داریم ولی موفق نشدیم طلب خودمان را وصول کنیم. هر وقت هم به آنها می‌گوییم، می گویند پول نداریم طلب شما را پرداخت کنیم. با این وضعیت تیم‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا نمی‌توانند موفق شوند و مسئولان فدراسیون باید فکر اساسی برای ما بکنند.»


مدیرعامل ذوب‌آهن در رابطه با وضعیت بدهی باشگاه پرسپولیس به ذوب‌آهن در مورد طلب حق رشد محسن مسلمان اظهار داشت: «طبق توافقاتی که با باشگاه پرسپولیس داشتیم، قرار شد سازمان لیگ بخاطر بدهی به باشگاه پرسپولیس قبل از پایان یافتن لیگ طلب ما را پرداخت کند، اما تاکنون هیچ پولی به حساب ما ریخته نشده‌ است.»


وی در مورد برنامه ذوب‌آهن برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر و اینکه برای فصل آینده قرارداد یحیی گل‌محمدی با این تیم تمدید می‌شود یا نه گفت: «فعلا تمام تمرکز ما روی سه بازی حساس پیش‌رو در جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا است. بعد از اتمام این مسابقات در مورد فصل بعد تصمیم‌گیری می‌کنیم.»


آذری در خصوص نامه‌اش به سازمان لیگ مبنی بر برگزاری فینال جام حذفی در 11 خرداد ماه بیان کرد: «من دلایل ذوب‌آهن را برای برگزاری بازی در 11 خرداد ماه در نامه گفتم و امیدوارم مسئولان سازمان لیگ که فعلا مسئولی هم ندارد با نامه ما موافقت کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب