دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مرتضوی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

تابستان فرصتی برای مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان

تابستان فرصتی برای مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفاهم نامه همکاری در جهت آموزش هنر و حرفه، به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل یا دانش‌آموزانی که علاقه دارند در ایام تابستان هنری را یاد بگیرند، منعقد شده است.
کد خبر : 852889

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد عملیاتی شدن تفاهم‌نامه‌های امضا شده مابین این وزارتخانه و دانشگاه آزاد گفت: تفاهم‌نامه‌ای چندجانبه در حوزه حرفه آموزی بین وزارت کار با کمیته‌امداد، آموزش‌وپرورش، بسیج سازندگی و دانشگاه آزاد منعقد شده است.

مرتضوی بیان کرد: این تفاهم نامه در جهت آموزش هنر و حرفه به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل یا دانش‌آموزانی که علاقه دارند در ایام تابستان هنری را یاد بگیرند، منعقد شده است.

به گزارش خبرگزای آنا، تفاهم نامه «طرح تابستانی مهارت» بین ۷ نهاد علمی و اجرایی، با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، غلامحسین حسینی نیا رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش منعقد شد که هدف آن غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با آموزش‌های کسب‌و‌کار است.

طرح تابستانه مهارت در راستای توسعه و تقویت فرهنگ کار و مهارت‌آموزی در بین آینده‌سازان کشور و مجهز شدن نوجوانان به مهارت قبل از ورود دانشگاه، دوره سربازی، بازار کسب و کار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته