دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1402 - 11:26

چرا باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به تمدید قراردادها نشده است؟

چرا باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به تمدید قراردادها نشده است؟
باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنانش ابتدا باید به فکر پرداخت مطالبات گذشته آنها باشد.
کد خبر : 852616

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که استارت نقل و انتقالات از 20 خرداد زده شده اما هنوز باشگاه پرسپولیس به صورت جدی وارد کارزار نقل و انتقالات نشده است.

البته یحیی گل محمدی در حالی که در سفر است و هنوز به صورت جدی هم با مسئولان این باشگاه جلسه ای برای فصل آینده نگذاشته اما لیست اولیه خود را به باشگاه داده است. این لیست شامل بازیکنان تمدیدی است. مدیران پرسپولیس کار مذاکره با این تمدیدی ها که شامل عیسی آل کثیر، گولسیانی، امید عالیشاه، سعید صادقی و میلاد سرلک می شود را آغاز کرده است اما فعلا توفیقی در توافق با آنها نداشته است.

عدم توافق هم دلایل مختلفی دارد. اول اینکه هنوز بازار نقل و انتقالات داغ نشده و بازیکنان یا در استراحت هستند و یا هنوز برای تعیین شرایط خود و پیشنهاداتشان تمایل ندارند به همین زودی تکلیف خود را مشخص کنند و در ثانی در بین بازیکنان پرسپولیس بازیکنانی هستند که هنوز از سال گذشته مبلغی از قراردادها و آپشن هایشان باقی مانده است و برای فصلی که به تازگی هم گذشته 15 درصد قرارداد باقی مانده و آپشن های قهرمانی لیگ برتر و حذفی را طلب دارند.

بازیکنان این شرط را دارند که اول تکلیف این مطالبات باقی مانده را مشخص کنند سپس برای فصل جدید پای میز مذاکره بنشینند.

البته پرسپولیس با توجه به قوانین جدید سقف بودجه و همچنین ممنوعیت قرارداد دلاری برای تمدید قرارداد با گولسیانی و سه دستیار خارجی گل محمدی چالش هم پیش رو دارد و باید به دنبال راهکاری باشد تا این نفرات را برای ماندگاری راضی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته