دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1402 - 14:42
با انتقال محتوای نشست به بیرانوند

جلسه درویش و مدیر برنامه های دروازه بان پرسپولیس جنجالی شد

جلسه درویش و مدیر برنامه های دروازه بان پرسپولیس جنجالی شد
جلسه بین مدیر برنامه های دروازه بان پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاه با ناراحتی طرفین از هم به پایان رسید.
کد خبر : 852682

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، چند روز پیش بود که اعلام شد علیرضا بیرانوند برای دریافت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس نوتیس ارسال کرده است.

گویا بیرانوند مدعی است که مبلغ 8 میلیارد تومان از باشگاه طلب دارد و خواهان دریافت آن تا قبل از شروع فصل جدید شده بود. او که خودش همراه تیم ملی در اردوی کافا به سر می برد، بنابراین باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به مشکل از مصطفی سلیمانی مدیر برنامه های بیرانوند می خواهد که به محل باشگاه برود تا در مورد جزییات خواسته بیرانوند جلسه برگزار کنند.

امروز سیلمانی در باشگاه حاضر شده اما در جلسه بین او و رضا درویش مدیرعامل باشگاه صحبت های خوبی رد و بدل نمی شود و دو طرف از هم عصبانی می شوند. ظاهرا سوتفاهم های ایجاد شده بین آنها باعث می شود تا جلسه با دلخوری به پایان برسد.

در این نشست درویش که از بیرانوند توقع نداشته نوتیس ارسال کند انتقاداتی می کند و از سویی سلیمانی هم در دفاع از بازیکنش حرف هایی می زند که باعث ناراحتی درویش می شود.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که مصطفی سلیمانی بعد از جلسه همه آنچه بین خودش و درویش گذشته را به بیرانوند منتقل می کند و این دروازه بان که همراه تیم ملی است از این موضوع ناراحت می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته