دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 16:17

انگجی در دیدار سرزده از واحد ممقان: تاکید بر کیفیت از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تاکید بر کیفیت از سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی است، بر کیفیت بخشی به برنامه‌های این دانشگاه تاکید کرد.
کد خبر : 85200

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید جواد انگجی در دیدار سرزده از امکانات آموزشی و پژوهشی واحد ممقان اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان زمینه گسترش و پیشرفت را دارد و باید در سال جدید با تلاش و اتحاد بیشتر علاوه بر گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی وابستگی خود را از شهریه دانشجو کم کرده و به طرف اجرای طرح‌های درآمدزا حرکت کند.»


در ادامه انگجی از ساختمان در حال احداث واحد ممقان بازدید کرد و از نزدیک در جریان ساخت آن قرار گرفت و پیشرفت آن را تحسین برانگیز برشمرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از زمین مربوط به احداث پروژه مجموعه ورزشی واحد ممقان که مجوز احداث آن بتازگی در آخرین جلسه هیات امنای استان به تصویب رسیده بازدید کرده و توضیحات مهندس محمد ذوالفقار‌نژاد معاون اداری و مالی واحد ممقان را در این باره قابل قبول و شایان توجه دانست.


انگجی با ابراز خشنودی از اقدامات انجام یافته در این واحد دانشگاهی، رهنمودهای سودمندی را در راستای توسعه این واحد به‌ویژه راه‌اندازی رشته‌های جدید و پرطرفدار در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و ارائه طرح‌های درآمدزا بیان و ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله با وحدت و تلاش هرچه بیشتر هیات رئیسه، استادان و ‌کارکنان آینده‌ای درخشان برای این واحد دانشگاهی شاهد باشیم.


هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ممقان نیز با قدردانی و تشکر از حضور انگجی و هیات همراه در واحد ممقان از وی در خواست کردند تا مسائل مربوط به این واحد دانشگاهی را به طور ویژه بررسی کند.


در این بازدید دکتر رحیم وکیل‌زاده رئیس دبیرخانه هیات امنای استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان دانشگاهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی را همراهی می‌کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته