دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1402 - 10:48

طارمی: مسابقات کافا به لحاظ فنی کمکی به ما نمی‌کند/ همه بازیکنان باید در اردو باشیم و فرقی بین ما نیست

طارمی: مسابقات کافا به لحاظ فنی کمکی به ما نمی‌کند  همه بازیکنان باید در اردو باشیم و فرقی بین ما نیست
مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: همه ما بازیکنان باید در اردو باشیم و فرقی بین ما نیست اما مسابقات کافا کمک فنی به ما نمی کند.
کد خبر : 851907

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به مسابقات کافا اظهار داشت: در بازی کافا همان طور که می دانید باید شرکت می کردیم و این شرایطی است که وجود دارد. به نظرم کمک خاصی به ما نمی کند اما باید شرکت کنیم تا ببینیم چه می شود.

وی در خصوص اینکه از لیگ عربستان پیشنهاد دارد گفت: بهتر است امروز در مورد تیم ملی صحبت کنیم.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا فکر نمی کند کافا به تیم ملی کمک کند، عنوان کرد: بحث امکانات فدراسیون نیست . این چیزی است که باید انجام شود. ما موظف به شرکت کردنش هستیم و نمی توانیم نرویم. از لحاظ فنی گفتم کمک نمی کند نه از نظر کمبود امکانات و فدراسیون.

طارمی در مورد اینکه خیلی ها معتقد هستند که با توجه به قرعه جام ملت ها مسیر ایران برای قهرمانی در آسیا راحت است، اظهار داشت: راحتی وجود نداردو وقتی می خواهی قهرمان شوی باید همه را ببری. حتی همه تیم های خوب در مسیرت باشند. چه با تیم قوی چه هر تیم دیگری. مهم این است که قهرمان چه تیمی می شود.

در حین صحبت های طارمی که هنوز تمام نشده بود، خبرنگاری در مورد حضور سرمربی جدید در تیم ملی را پرسید که وی با خنده گفت: جدید نیست، خیلی وقت است و دو اردو را با او پشت سر گذاشتیم. امیرخان مربی بزرگ است و شرایط تا اردوی قبلی که خوب بود و باید دید این اردو چطور پیش می رود. همه چیز دیگر خوب است به هر حال.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه برای کافا بهتر بود بازیکنان جوان تر می رفتند و امثال شما و سردار آزمون نباید می رفتید،گفت: هیچ فرقی بین من و سردار آزمون یا هر ایکس و ایگرگی نیست و همه باید باشیم چون تیم ملی هست. با هدف گذاری ها بیشتر آشنا می شویم. ما نیاز به اردو داریم که کنار هم باشیم. شاید این کافا فنی به ما کمک نکند اما با ذهنیت مربیان آشنا می شویم.

طارمی در خصوص اینکه شب گذشته تیم ملی افغانستان مقابل قرقیزستان بازی داشته و از زمین خروج کرده، خندید و از جمع خبرنگاران جدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته