دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با آنا:

وام‌های دانشجویی از هفته آینده پرداخت می‌شود

وام‌های دانشجویی از هفته آینده پرداخت می‌شود
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: پس از تأیید کارشناسان، وام‌های دانشجویی را از هفته آینده به حساب متقاضیان واریز می‌کنیم و وام تحصیلی نخستین وام پرداختی است. 
کد خبر : 851852

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره وام‌های دانشجویی اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم سالانه ۴ وام تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و ضروری را به دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری جهت یاری رساندن آن‌ها اختصاص می‌دهد که برای نام نویسی وام‌های دانشجویی باید از طریق سایت swf.ir اقدام شود.

وی افزود: نام نویسی به منظور دریافت وام تحصیلی و شهریه از اسفند ۱۴۰۱ و وام‌های ضروری و ودیعه مسکن هم از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شد و ۳۱ اردیبهشت پایان یافت و کارشناسان دانشگاه‌ها تا تاریخ ۸ خرداد فرصت بررسی و تائید مدارک دانشجویان را داشتند. 

گنجی بیان کرد: در صورت تایید کارشناسان، وام‌ها از هفته آینده به حساب دانشجویان واریز می‌شوند و از این میان ۵ درصد مدارک دانشجویان از میان ۱۰ هزار متقاضی دچار نقص بودند که به دانشگاه عودت داده شده است و همچنین اگر یک هفته دیگر مهلت آن‌ها تمدید شود از ابتدای تیر پرداخت وام‌ها را شروع می‌کنیم. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: وام‌های دانشجویی به ترتیب وام تحصیلی، وام شهریه، وام ضروری و وام ودیعه مسکن پرداخت می‌شوند. اگر مبلغ وام‌ها به حساب دانشجویان واریز نشد با مراجعه به دانشگاه می‌توانند دلیل آنرا جویا شوند که پس از بررسی‌های لازم با صرف زمان این مشکل را رفع می‌کنیم. 

انواع وام‌های تحصیلی+ مبلغ

وام تحصیلی

وام‌های دانشجویی از هفته آینده پرداخت می‌شوند

وام شهریه

وام‌های دانشجویی از هفته آینده پرداخت می‌شوند

وام ضروری

وام‌های دانشجویی از هفته آینده پرداخت می‌شوند

وام مسکن متاهلی

وام‌های دانشجویی از هفته آینده پرداخت می‌شوند

 

کلان شهرها در جداول فوق شهرهای  اصفهان، اهواز، تبریز، شیراز، مشهد، کرج، قم و کرمانشاه را شامل می‌شوند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته