دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 15:25

پاتک دزد سابقه‌دار به صندوق صدقات حسینیه‌ها

دزد سابقه‌دار برای تهیه مواد مخدرش به سراغ صندوق صدقات حسینیه‌ها می‌رفت و آنها را خالی می‌کرد.
کد خبر : 85179

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، چندی پیش مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت پول‌های داخل صندوق صدقات حسینیه‌اش خبر داد. او به پلیس گفت: امروز برای جمع کردن پول‌های صندوق صدقات حسینیه رفته بودم، که متوجه شدم در صندوق باز است و پول‌های آن به سرقت رفته است.


به‌دنبال این خبر، رسیدگی به این پرونده از سوی کارآگاهان پلیس ایلام آغاز شد. درحالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت، مرد دیگری به پلیس مراجعه کرد و شکایتی مشابه مطرح کرد. باتوجه به شباهت دو سرقت، این احتمال مطرح شد که سرقت توسط یک نفر صورت گرفته است.


درحالی که بررسی‌ها در این رابطه ادامه داشت، پلیس با شکایت‌های دیگری مواجه شد. درنهایت با تحقیقات میدانی، جوان 22 ساله‌ای که به اتهام سرقت مدتی قبل بازداشت شده بود، در رابطه با این سرقت دستگیر شد. متهم جوان که خود را در برابر مدارک پلیسی می‌دید به سرقت‌های سریالی از صندوق صدقات حسینیه‌ها اعتراف کرد و گفت: به خاطر تامین هزینه مواد مخدرم تصمیم به سرقت گرفتم. به همین دلیل به سراغ صندوق صدقات حسینیه‌ها رفته و زمانی که کسی حواسش نبود با شکستن در آنها، سرقت را انجام می‌دادم.


سرهنگ علیرضا گوهری، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در رابطه با این خبر به خبرنگار آنا گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی این متهم ادامه دارد. سارق جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته