دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 10:25
علی پورکیانی:

حضور ویسی در سپاهان منتفی شد/ بهترین نتیجه برای پرسپولیس نائب قهرمانی بود

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد قرارداد عبدالله ویسی با تیم استقلال خوزستان قلبی است و او برای فصل شانزدهم با اقتدار هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.
کد خبر : 85007

علی پورکیانی قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره قهرمانی تیم استقلال خوزستان گفت: « تیم ما شایسته قهرمانی بود چرا که ما 27، 28 هفته در صدر جدول قرار داشتیم و این جایگاه را برای خودمان حفظ کردیم بنابراین مستحق قهرمانی بودیم. تیم ما از هفته اول در بالای جدول بود و در پایان لیگ هم سکوی قهرمانی را از کسی نگرفتیم، بلکه ما اول بودیم و جایگاه خودمان را حفظ کردیم.»


وی با تاکید بر اینکه بهترین نتیجه برای پرسپولیس همان نائب قهرمانی است، اظهار کرد: «‌تیم پرسپولیس رقیب اصلی ما بود اما با شناختی که از تیم خودمان و حریف داشتیم شانس قهرمانی برای ما بیشتر بود چرا که بیشتر تیم‌ها نوسان داشتند و تنها تیم ما آرام و پیوسته راه قهرمانی را طی کرده بود.»


پورکیانی ادامه داد: «خدا را شاکریم با این قهرمانی توانستیم دل مردم خوزستان را شاد کنیم. تیم ما امسال با عده‌ای بازیکن جوان و گمنام کار بزرگی انجام داد و ما این موفقیت را مدیون عبدالله ویسی هستیم.»


قائم‌مقام استقلال‌خوزستان درباره وضعیت عبدالله ویسی در تیم استقلال خوزستان و بحث ادامه همکاری او باسپاهان گفت: «تیم ما با عبدالله ویسی به این موفقیت رسید و به این راحتی این مربی را از دست نمی دهیم. قبل از اینکه بازی آخر انجام شود صحبت هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه ویسی برای فصل بعد به سپاهان برود و در آن تیم فعالیت کند اما با صحبت هایی که با او داشتیم این موضوع منتفی شد و در فصل شانزدهم هم با اقتدار هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت.»


وی عنوان کرد: «‌ویسی دورانی را در سپاهان گذرانده بود و ادب حکم می کرد که به پیشنهاد این تیم فکر کند اما قرارداد ویسی با تیم ما قلبی است و او برای فصل آینده هم در تیم ما حضور دارد و با قدرت به کارش ادامه می دهد. هدف ما این است برای فصل آینده تیمی مقتدر برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم و از چند روز دیگر هم کار را شروع می کنیم. در حال حاضر بازیکنان و مربی تیم چند روزی استراحت خواهند کرد و دوباره استارت تمرینات را خواهیم زد.»


پورکیانی همچنین در مورد مطالبات بازیکنان و مربی تیم و همچنین پاداشی که برای آنها در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: «شب گذشته هیات مدیره پاداشی را برای بازیکنان در نظر گرفتند و چون این مسئله شخصی است قرار است به هیچ عنوان رسانه ای نشود اما تا چند روز دیگر پاداش بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد. در حال حاضر 26 درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی باقی مانده و هنوز پرداخت نشده که آن هم با تصمیم هیات مدیره تا چند روز آینده پرداخت خواهیم کرد. خوشبختانه تیم ما در امور مالی و پرداخت مطالبات رویه یکسان سازی را پیش رو دارد. به این معنی که اینگونه نیست که حق و حقوق چند بازیکن را پرداخت کنیم و مابقی آن را در فرصت های بعد تسویه کنیم، بلکه قرارداد بازیکن و مربی همه در یک زمان خاصی پرداخت می شود و هیچ تفاوتی بین آنها قائل نمی شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب