دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 16:19
رویدادهای دانشگاهی

کوتاه از واحدهای شاهین شهر، صوفیان، یزد و گناوه

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر گفت: کاروان دانشجویان دختر دانشگاه به مشهد مقدس اعزام شده است.
کد خبر : 8500

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید مسعود داودی با توجه به اعزام کاروان دانشجویان دختر به بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، گفت: در راستای افزایش روحیه معنوی در دانشجویان، کاروان دانشجویان دختر روز شنبه ۱۶ اسفندماه سال جاری به سمت مشهد مقدس اعزام شده است.


وی افزود: این کاروان که به همت و تلاش دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه و با تامین بخشی از هزینه‌های سفر به عنوان کمک هزینه فرهنگی گردآوری شده بود به وسیله قطار غزال برای مدت هفت شب اسکان در هتل عازم مرقد مطهر و ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شده است.


معاون آموزشی و دانشجویی واحد شاهین شهر تصریح کرد: در این سفر دانشجویان با حضور در بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج (ع) با قرائت میثاقنامه دانشجویی از سخنرانی اساتید گرانقدر همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی بهره‌مند شده‌اند.


وی افزود: کاروان دانشجویان پسر نیز بعد از تعطیلات عید نوروز ساماندهی و طبق برنامه زمان بندی و پیش بینی شده عازم سفر زیارتی سیاحتی خواهند شد.


استقبال از شهدای گمنام از سوی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان در روز بزرگداشت شهید و ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در مراسمی بسیار گسترده استقبال کردند.


در این مراسم دانشجویان، کارکنان و استادان به همراه مردم شهید پرور صوفیان در قالب کاروان استقبال از شهدا با استقبال پر شور و مرثیه سرایی، پیکر مطهر شهدا را از ورودی شهرتا مقابل دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان همراهی کردند.


پیکر مطهر این شهدا در مسیر حرکت درشهرستان شبستر مورد استقبال قرار گرفتند و پس از مراسمی در شهر سیس و شهر خامنه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.


تیم فوتسال کارکنان واحد یزد نایب قهرمان واحد‌های دانشگاهی استان یزد شد


تیم فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در مسابقات فوتسال کارکنان واحدهای دانشگاهی استان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.


رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: مسابقات فوتسال دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد به میزبانی واحد میبد از ۱۵ لغایت ۱۹ اسفند در مجموعه ورزشی واحد میبد برگزار شد که در پایان این مسابقات، تیم کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی یزد توانست به مقام نایب قهرمانی دست یابد.


امید ستوده نیا افزود: در این مسابقات تیمهایی از دانشگاه‌های آزاد اسلامی تفت، یزد، تیم‌های مشترک واحدهای میبد و اردکان و تیم مشترک واحد اشکذر و مهریز شرکت داشتند که به صورت دوره‌ای با هم بازی کردند.


وی خاطر نشان کرد: اعضای تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی یزد متشکل از محسن پورسلمان، علی رحیمی، شهریار جلیلوند، محمود زارع، مهدی مقامی، محمد علی شیر غلامی، عباس عباس‌زاده، روح الله عباسی، حسین احمدی، محمد رضا جناب‌زاده، محمد امینی، محمد دهقان نیری و به مربیگری دکتر مسعود کلامی یزدی و سرپرستی کاظم حاجی حسینی در این مسابقات حضور داشتند.


اعزام کاروان های دانشجویی راهیان نور دانشگاه آزاد واحد گناوه


طی برنامه‌های بازدید کاروانهای راهیان نور دانشگاه آزاد گناوه از مناطق عملیاتی و یادمانهای دفاع مقدس جنوب کشورکه از دهه آخر اسفند ماه سال جاری آغاز شده است تعداد ۸۰ نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی به همراه تعدادی از مسئولان ذیربط در قالب کاروانهای راهیان نور به این مناطق اعزام شدند.


هر ساله دانشجویان این واحد دانشگاهی از آثار باقی مانده از هشت سال دفاع مقدس بازدید به عمل می‌آورند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته