دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1395 - 20:02

معجزه آبی در خوزستان شکل گرفت/ عبدالله ویسی تیم بی ادعایش را قهرمان کرد

استقلال خوزستان در شرایطی قهرمان لیگ برتر شد که پرسپولیسی ها می‌خواستند اولین ستاره را روی پیراهن خود درج کنند.
کد خبر : 84935

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز در شهرهای مختلف برگزار شد که در نهایت تیم استقلال خوزستان با برتری مقابل ذوب آهن اصفهان به عنوان قهرمانی رسید. این دیدار جذاب و تماشایی در پایان با 2 گل به سود شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید. رحیم زهیوی (56 و 59) گل های آبی پوشان اهواز را به ثمر رساندند.


تیم پدیده امسال لیگ برتر که هفته‌ها در صدر جدول قرار داشت، برای رسیدن به عنوان قهرمانی به پیروزی برابر ذوب آهن نیاز داشت. این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز و در حضور تعداد زیادی از هواداران استقلال برگزار می‌شد، در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. در نمیه دوم این تیم استقلال خوزستان بود که ذوب آهن و هواداران پرسپولیس را شگفت زده کرد و توانست توسط رحیم زهیوی به 2 گل برسد. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال خوزستان به اتمام رسید تا شاگردان ویسی به عنوان قهرمانی لیگ برسند.


این قهرمانی در شرایطی به دست آمد که پرسپولیسی ها برای خود پیراهن قهرمانی آماده کرده بودند و می خواستند مقابل 100 هزار هوادار خود جشن قهرمانی بگیرند اما همچون دیدار با نفت تهران تماشاگران خود را ناکام گذاشتند تا حسرت قهرمانی آنها در لیگ برتر 10 سال شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب