دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 09:16
آنا گزارش می‌دهد:

در غرفه معاونت‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه کتاب چه خبر بود؟

7 معاونت، مرکز و کانون دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان مدارس دانشگاه آزاد اسلامی و واحد جامع و مستقل نجف‌آباد در کنار استان‌ها و 12 واحد تهرانی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند.
کد خبر : 84917

به گزارش خبرنگار واحدهای دانشگاهی خبرگزاری آنا، معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی، پزشکی، ورزش، پژوهش و فناوری، مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره)، سازمان مدارس دانشگاه آزاد اسلامی (سما) و واحد جامع نجف‌آباد خدمات و آثار منتشره خود را در سالن 110 شهر آفتاب به نمایش گذاشته‌اند.


مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی



کتاب‌های «وصایای امام (ره)، «صوفیان و امر به معروف و نهی از منکر»، «تحریر توحید» اثر حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، «اقلیم خاطرات»، «عرفان عرفه»، «یک ساغر از هزار» نوشته دکتر فاطمه طباطبایی و «سخن عشق» 7 عنوان کتابی است که از سوی مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی با تخفیف 20 تا 50 درصد به دانشجویان و علاقه‌مندان ارائه می‌شود.


معاونت دانشجویی و فرهنگی



معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که مسئولیت برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی سالن 110 را بر عهده دارد، 8 عنوان از کتاب‌های تازه منتشر شده خود را در نمایشگاه کتاب عرضه کرده است.


معاونت ورزش



غرفه معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی متفاوت‌ترین غرفه سالن 110 است. در این غرفه جام‌ها و مدال‌های قهرمانی و افتخار آفرینی تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در معرض بازدید مردم قرار گرفته است و قهرمانان و مدال‌آور این دانشگاه از بازدیدکنندگان ویژه این غرفه هستند.


طلایی مسئول غرفه معاونت ورزش با قطعیت به خبرنگار آنا می‌گوید که هیچ باشگاه ورزشی از نظر سخت‌افزاری و امکانات ورزشی به دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌رسد، این دانشگاه با دارا بودن حدود 400 واحد دانشگاه و باشگاه فرهنگی و ورزشی در 31 استان، بزرگترین باشگاه وزرشی است.


70 عنوان کتاب ورزشی در غرفه معاونت عرضه می‌شود.


غرفه زبان و ادبیات فارسی



در این غرفه پایان‌نامه‌های برتر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران شمال، جنوب، علوم و تحقیقات در حوزه زبان و ادبیات فارسی و به معرض نمایش گذشته شده است و به بازدیدکنندگان از غرفه بسته‌هایی درباره حفظ و گسترش زبان فارسی اهدا می‌شود.


معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تلاش دارد که پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر ادبیات فارسی را تبدلی کرده و سال آینده در نمایشگاه کتاب عرضه کند.


کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی


در غرفه کانون فارغ‌التحصیلان علاوه بر کتاب کارآفرینی، پروشورهایی برای معرفی خدمات این کانون در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.


به گفته مسئول غرفه فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری کلاس‌های آموزشی یک‌ساله MBA و MBI و ترجمه مدارک دانشگاهی فارغ‌التحصیلان از فعالیت‌های این کانون است.



غرفه معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی


27 عنوان کتاب پزشکی در این غرفه وجو دارد که کتاب‌های عرضه شده برای فروش نیست، هدف این غرفه معرفی خدمات، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان و کتاب‌های پزشکی منتشر شده از سوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.


به گفته مسئول این غرفه، کتاب «مجموعه کامل دروس پرستاری»، «بیوشمی هارپر» از کتاب‌هایی است که با بیشترین از سوی دانشجویان پزشکی مواجه است.


معاونت پژوهشی


معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی هم 24 عنوان کتاب و 11 مورد مجله علمی و پژوهشی را به نمایشگاه سراسر کتاب و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی آورده است.






سازمان سما



75 عنوان کتاب در بخش مدارس و آموزشکده‌ها در غرفه سازمان مدارس دانشگاه آزاد اسلامی (سما) عرضه شده است که خانواده‌های دانش‌آموزان و دانشجویان این سازمان از بازدیدکنندگان و خریداران کتاب‌های این غرفه هستند.


واحد نجف آباد


دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع نجف‌آباد به عنوان دومین واحد دانشگاهی جامع و مستقل پس از واحد علوم و تحقیقات، آثار منتشر شده خود را به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آورده است.


در این غرفه بیش از 300 عنوان کتاب دانشگاهی در حوزه‌های فنی و مهندسی، پزشکی و پرستاری و علوم انسانی عرضه می‌شود.


«شعر در مثنوی» کتاب برتر استان اصفهان در سال 91، «پیش درآمدی بر تاریخ فرش» سرفصل آزمون کارشناسی ارشد این رشته، «تجلیل و تحلیل مدارهای الکترونیکی» و فارماکولوژی عمومی از کتاب‌های پرفروش واحد نجف‌آباد در دومین نمایشگاه سراسری کتاب و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی است.




گزارش از مصطفی سعیدی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته