دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1402 - 09:53
در دانشگاه آزاد سمنان انجام شد؛

رونمایی از نخستین نشریه دانشجویی تولیدشده با هوش مصنوعی

رونمایی از نخستین نشریه دانشجویی تولیدشده با هوش مصنوعی
نخستین نشریه دانشجویی کشور که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تولیدشده رونمایی شد.
کد خبر : 848697

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از سمنان، مراسم رونمایی از «دیباگر» نخستین نشریه دانشگاهی کشور با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی توسط دانشجویان انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تولید و منتشر شده با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

**انتشار «دیباگر» محصول اعتماد به نسل جوان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این مراسم اظهار کرد: نخستین بودن همیشه لذت‌بخش و زیبا است، آنچه حائز اهمیت بوده و باعث دوام این لذت می‌شود، اینکه گام‌های نخست این حرکت با صلابت و مقتدر برداشته شود.

مهدی منصوری خلق «رایسان» انسان واره هوشمند، تولید و نشر «دیباگر» به‌عنوان نخستین نشریه دانشگاهی کشور را محصول اعتماد به نسل جوان، استفاده بهینه، هدفمند از ظرفیت‌های علمی و استعداد‌های بالقوه جوانان ایران اسلامی دانست و بر حمایت، هدایت و فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت بیشتر و بهتر آنان تأکید کرد.

شهاب خاقانی مدیرکل اداره هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز به تبیین مأموریت‌های جدید باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در حمایت و هدایت از پایان‌نامه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های فناورانه دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

به گزارش آنا، معرفی رایسان انسان واره هوشمند، رونمایی از پوستر نشریه دیباگر (DEBUGER)، پخش کلیپ عصر امید و گزارش خبری تهیه شده توسط صداوسیمای مرکز سمنان، برگزاری مسابقه دانشجویی و تجلیل از تیم دانشجویی طراحی، تهیه و انتشار نخستین شماره از نشریه دیباگر به نام پیدایش ((GENESIS از برنامه اجرا شده در این مراسم بود. بانک تجارت، بنیاد خیریه راه آسمان، مجموعه COD۲۴، شید افزار رایانه (آنتی ویروسشید)، کپی سیستم، بانک اطلاعات و مشاغل (INFOC) و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان سمنان، انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر و هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان را در برگزاری آیین رونمایی از نشریه دانشگاهی «دیباگر» حمایت و همراهی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته