دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1402 - 08:57
در دانشگاه آزاد نجف‌آباد برگزار شد؛

رونمایی از اپلیکیشن طراحی‌شده ویژه دانشجویان غیرایرانی

رونمایی از اپلیکیشن طراحی‌شده ویژه دانشجویان غیرایرانی
اپلیکیشن طراحی‌شده ویژه دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد رونمایی شد.
کد خبر : 848442

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از نجف‌آباد، نخستین گردهمایی دانشجویان عراقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با حضور اعضای هیئت رئیسه و مسئولان دانشکده بین‌الملل این واحد دانشگاهی برگزار و از اپلیکیشن طراحی‌شده ویژه دانشجویان غیرایرانی برای سهولت در امور اداری و درخواست‌های این دانشجویان رونمایی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این مراسم اظهار کرد: حضور دانشجویان عراقی در این واحد دانشگاهی می‌تواند منجر به گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی بین دو کشور ایران و عراق شود.

 فرید نعیمی با تأکید بر اهمیت یادگیری زبان فارسی به ضرورت نظارت بر کیفیت کلاس‌های زبان فارسی و تدریس به این زبان بدون استفاده از نظام ترجمه اشاره کرد و حفظ کیفیت سرویس‌دهی و تکریم دانشجویان غیرایرانی در کنار دانشجویان ایرانی را بسیار حائز اهمیت دانست.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را به‌عنوان یکی از قطب‌های علمی کشور ایران برشمرد و افزود: این واحد دانشگاهی با دارا بودن امکانات و توانمندی‌های متعدد مناسب، در حوزه‌های امور آموزشی، پژوهشی و ارائه تسهیلات مختلف همانند خوابگاه، امکانات ورزشی و برگزاری تور‌های گردشگری به دانشجویان غیرایرانی آماده پذیرش متقاضیان غیرایرانی ادامه تحصیل در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف فنی و مهندسی، پزشکی، حقوق، علوم پایه و علوم انسانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد  به ایجاد زیرساخت‌های مناسب ازجمله افتتاح دانشکده بین‌الملل برای دانشجویان غیر ایرانی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: پیگیری همه امور مربوط به ثبت‌نام، اخذ سند احراز هویت، رفع موانع و مشکلات احتمالی در فرآیند تحصیل از لحظه ورود تا فارغ‌التحصیلی و صدور دانشنامه، تسریع در انجام امور آموزشی، انجام اقدامات لازم در راستای تأمین امکانات مناسب و تجهیز خوابگاه و برگزاری تور‌های علمی داخلی، برنامه‌های فرهنگی و جلسات توجیهی ازجمله فعالیت‌های این دانشکده در راستای حفظ حرمت و کرامت دانشجویان غیرایرانی است.

به گزارش آنا، در پایان این نشست، دانشجویان بین‌الملل حاضر در جلسه به طرح مسائل و نظرات خود پرداختند و مسئولان حوزه‌های مختلف به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته