دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1402 - 14:54
در گفت و گو با آنا مطرح شد

واکنش دبیرکل فدراسیون تکواندو به عدم هماهنگی با ستاد دوپینگ/ جایگزین تکواندوکار دوپینگی مشخص شد

واکنش دبیرکل فدراسیون تکواندو به عدم هماهنگی با ستاد دوپینگ  جایگزین تکواندوکار دوپینگی مشخص شد
اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون تکواندو گفت: مگر ما باید با سنتاد ملی مبارزه با دوپینگ هماهنگ کنیم، هر زمان خودشان بخواهند از تکواندوکاران تست می‌گیرند.
کد خبر : 848365

اصغر رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره جایگزینی دانیال بزرگی در مسابقات جهانی به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ‌اش گفت: سایت فدراسیون جهانی بسته است ولی ما در حال رایزنی هستیم و احتمال دارد متین رضایی را جایگزین بزرگی در مسابقات جهانی باکو کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که شارکی ستاد مبارزه با دوپینگ گفته فدراسیون تکواندو با آن‌ها همکاری نکرده است، اظهارداشت: آن‌ها با ما یک طور دیگر صحبت می‌کنند در رسانه‌ها طور دیگر. بعد از اینکه ملی‌پوشان از تعطیلات عید آمده‌اند و ما کار را شروع کردیم ماموران دوپینگ هم از آن‌ها تست گرفته‌اند. در اردوی اول این کار انجام شده، مگر اردوی دوم بوده؛ من نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود. احتمالا شارکی زیاد حواسش به کار خودش نیست که این صحبت‌ها را مطرح می‌کند.

سرپرست دبیرکل فدراسیون تکواندو گفت: بخشی از مشکلات ما با فدراسیون پزشکی ورزشی است که بعدا مفصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد، مگر ما باید با آن‌ها هماهنگ کنیم، هر زمان خودشان بخواهند از تکواندوکاران تست می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته