دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1402 - 10:34
در نشستی مشترک مطرح شد؛

حمایت یک انجمن فرهنگی آموزشی از ۴۰ دانشجوی ایده‌پرداز

حمایت یک انجمن فرهنگی آموزشی از ۴۰ دانشجوی ایده‌پرداز
مدیرعامل انجمن فرهنگی آموزشی برهان‌الدین شبستری عنوان کرد: این انجمن سال تحصیلی پیش رو از ۴۰ دانشجو در راستای پیشبرد اهداف ایده‌پردازانه حمایت کرد.
کد خبر : 848250

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، انجمن فرهنگی آموزشی محمدابراهیم برهان‌الدین شبستری در راستای همکاری و تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی و این انجمن تشکیل جلسه داد.

نورالدین پورموسی قلی مدیرعامل انجمن فرهنگی آموزشی محمدابراهیم برهان‌الدین شبستری در این نشست به معرفی برهان‌الدین شبستری که سال ۱۳۰۸ در شبستر متولد شده و سال ۱۳۲۷ به دلیل مهاجرت خانواده به کشور ترکیه عازم و به کار‌های تجاری مشغول شده و نیز به مدت ۳۰ سال عضو انجمن خیریه ایرانیان مقیم کشور ترکیه و مدت ۱۵ سال ریاست این انجمن را برعهده‌ داشته، پرداخت.

پورموسی قلی به خدمات شبستری در راستای احداث دبیرستان، مراکز پیش‌دانشگاهی و نیز ساخت یک مدرسه دیگر اشاره کرد که با حمایت از تأسیس انجمن فرهنگی به فعالیت‌های خیرخواهانه ادامه می‌دهد.

مدیرعامل انجمن فرهنگی آموزشی محمدابراهیم برهان‌الدین شبستری با معرفی این انجمن افزود: انجمن فرهنگی آموزشی برهان‌الدین شبستری سال ۱۳۹۶ با حمایت خیّری به نام برهان‌الدین شبستری تأسیس شد که هدف اصلی از آن فعالیت در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی و کم کردن مشقت دانش‌آموزان و دانشجویان است.

رابط خیّران شهرستان شبستر عنوان کرد: کمک در پرداخت شهریه دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت و حمایت از نخبگان از دیگر برنامه‌های این انجمن است که سال جاری از ۴۰ دانشجو در راستای پیشبرد اهداف ایده‌پردازانه حمایت کرده و در طول سال در دو دوره در قالب خرید نوشت‌افزار و وسایل کمک آموزشی و پایان سال با تهیه کارت هدیه و عیدی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت فعالیت داشته و دانشگاه آزاد اسلامی شبستر نیز از اعضای حقوقی این انجمن بوده است.

علی رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر هم در این دیدار با قدردانی از تأسیس انجمن فرهنگی آموزشی در راستای حمایت از فرزندان بی‌بضاعت در حوزه آموزش و پرورش تشریح کرد: بین فرزندان کشور کسانی هستند که به‌دلیل عدم توانایی مالی نمی‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود را به سرانجام برسانند، بنابراین نیازمند حمایت مالی این انجمن هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته