دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1402 - 11:46
مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم در گفت‌وگو با آنا؛ 

دانشگاه‌های غیردولتی در استفاده از آموزش مجازی پیشتاز هستند

دانشگاه‌های غیردولتی در استفاده از آموزش مجازی پیشتاز  هستند
مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌های غیر دولتی در استفاده از آموزش‌های مجازی رتبه بالاتری نسبت به دانشگاه‌های دولتی کسب کرده اند. 
کد خبر : 848245

سید رسول عمادی، مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره موفقیت دانشگاه‌های مجازی در آموزش مجازی گفت: تمام قوانین و مقررات دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی با آئین نامه آموزش‌های دولتی انجام می‌شود. 

وی افزود: تمام آموزش‌های دانشگاه‌ها در حال حاضر حضوری هستند و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی برای استفاده از آموزش‌های الکترونیکی هستند.

مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم تصریح کرد: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی زیرساخت‌های مناسبی را برای استفاده از آموزش‌های مجازی مهیا کرده اند.

عمادی ادامه داد: بخش خصوصی و غیر دولتی هزینه‌های بسیار خوبی برای کیفیت بخشی به آموزش در حوزه آموزش مجازی در دوران کرونا اعمال کرده است و موسسات و دانشگاه‌های غیردولتی در رتبه‌های بالا تری از دانشگاه‌های برتر کشور در حوزه آموزش مجازی و الکترونیکی قرار داشته اند و تمام دانشگاه ها باید در استفاده از آموزش مجازی ظرفیت خود را بکار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته