دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با آنا:

انتخاب بانک ملی برای عاملیت نمایشگاه با بررسی همه گزینه‌های ممکن بود

انتخاب بانک ملی برای عاملیت نمایشگاه با بررسی همه گزینه‌های ممکن بود
قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: علت انتخاب بانک ملی به عنوان بانک عامل نمایشگاه خدمت رسانی بهینه به مردم و با بررسی همه گزینه‌های ممکن بود.
کد خبر : 847801

علی رمضانی در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا در پاسخ به علت تغییر بانک عامل نمایشگاه از صادرات به ملی گفت: ما در انتخاب بانک عامل، ارائه بهترین خدمات به مردم را در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به بررسی توانمندی بانک‌ها در مدیریت یارانه کتاب و همچنین برخورداری از شبکه مطلوب بانکی افزود: نمایشگاه کتاب با بانک‌های مختلفی از جمله صادرات، سپه، بانک شهر و بانک رفاه کارگران مذاکره کرد و در نهایت بانک ملی به عنوان عاملیت انتخاب شد.

به گفته قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شش روز نخست برگزاری این نمایشگاه ۴۸۰ هزار جلد کتاب به فروش رفته است که رقمی بالغ بر ۱۴۴ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: از این میزان ۶۷ میلیارد تومان فروش در بخش حضوری به فروش رفته که توسط دستگاه‌های کارتخوان رسمی به ثبت رسیده است.

لازم به یادآوری است، سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته