دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زاکانی:

توسعه شرقی - غربی تهران موجب نارضایتی مردم از خدمات شهری شده است

توسعه شرقی - غربی تهران موجب نارضایتی مردم از خدمات شهری شده است
شهردار تهران در مراسم اهدای احکام بخشی از هیئت امنای محلات شهر تهران افزود: پایتخت تا سال ۱۳۴۸ به‌صورت شمالی و جنوبی و پس از آن به‌صورت شرقی و غربی بی‌ضابطه توسعه یافت و اکنون شهروندان از خدمات رضایت ندارند.
کد خبر : 847440

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم اهدای احکام بخشی از هیئت امنای محلات شهر تهران افزود: پایتخت تا سال ۱۳۴۸ به‌صورت شمالی و جنوبی و پس از آن به‌صورت شرقی و غربی بی‌ضابطه توسعه یافت و اکنون شهروندان از خدمات رضایت ندارند.

او با بیان اینکه در سال‌های اخیر مدیریت شهری در زمینه اقتصادی با مشکل مواجه بود، گفت: ۲۰ ماه و ۱۰ روزی است که مدیریت شهری در دوره ششم شورای شهر شروع شده و از همان اول مسیر درستی در بخش اقتصادی داشتیم که در سال اول ۹۹ درصد و در سال دوم ۱۴۳ درصد برنامه‌های اقتصادی مدیریت شهری محقق شد.

شهردار تهران با بیان اینکه برای ارائه خدمات و رساندن شهر به نقطه واقعی چهار تحول را انتخاب کردیم، افزود: تبدیل شهرداری از نهاد خدماتی به نهاد خدمتگزار اجتماعی و همچنین توجه به نوسازی شهری بر اساس معماری ایرانی و اسلامی از مهم‌ترین تحولاتی است که در حال انجام است.

او با بیان اینکه طرح‌های مهمی نیز در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در حال انجام است، گفت: علاوه بر توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی عملیات احداث یک آزادراه و ۲ بزرگراه در تهران شروع شده است.

زاکانی با اشاره به سیر تحولات در محلات نیز افزود: سیر تحولات در محلات بسیار مهم و ضروری است و در بخش‌های مختلف با حضور نخبگان و صاحب‌نظران با اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف یک سبک زندگی جدیدی در محلات شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته