دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1395 - 13:32

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای آخرین بازی پرسپولیس در لیگ/ ممنوعیت و محدودیت پارک خودرو در ضلع شرق و غرب ورزشگاه آزادی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری بازی پرسپولیس-راه‌آهن در روز جمعه گفت: محدودیت و ممنوعیت پارک خودرو در ضلع شرقی و غربی ورزشگاه آزادی اعمال خواهد شد.
کد خبر : 84732

سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ به منظور برگزاری بازی فوتبال بین دو تیم پرسپولیس- راه‌آهن اظهار کرد: این بازی در ساعت 18 روز جمعه 24 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با توجه به اینکه در آخرین هفته انجام بازی‌های لیگ برتر قرار داریم، پیش‌بینی می‌شود که با حضور گسترده تماشاچیان مواجه خواهیم شد.


وی اضافه کرد: در همین راستا پلیس راهور تهران بزرگ، طرح انتظامی-ترافیکی ویژه‌ای را به منظور انتظام بخشی به عبور و مرور شهروندان پیش‌بینی کرده است.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران پلیس راهور از ساعت 7 صبح فردا با آماده‌باش 100 درصدی در محدوده ورزشگاه آزادی حضور فعال دارند، عنوان کرد: مأموران پلیس راهور در اتوبان و معابر منتهی به ورزشگاه و همچنین در محدوده ضلع شرقی و غربی ورزشگاه آزادی حضور دارند.


مرادی با تاکید بر اینکه در محدوده ضلع شرق و غرب ورزشگاه آزادی محدودیت و ممنوعیت پارک خودرو اعمال خواهد شد و اگر خودرویی پارک شود توسط جرثقیل به پارکینگ‌ها منتقل خواهد شد، گفت: درخصوص توقف دوبله و مورب نیز ضمن اعمال قانون، خودروهای متخلف با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.


وی ادامه داد: بنابراین رانندگان در نظر داشته باشند خودروهای خود را در پارکینگ‌ها و معابر مجاز پارک کنند چرا که پارکینگ‌های مجاور ورزشگاه از ابتدای روز جمعه باز هستند.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی با واحدهای انتظامی، امدادی، اورژانس و اتوبوسرانی توضیح داد : برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده شهروندان از سیستم حمل و نقل عمومی انجام شده، از شهروندان تقاضا می‌کنیم که برای تماشای این بازی و عزیمت به ورزشگاه حتی‌الامکان از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.


به گفته مرادی مأموران پلیس راهور در پارکینگ‌های مجاور ورزشگاه حضور فعال داشته و بر مدیریت پارک خودروها نظارت می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته