دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1402 - 09:21
معاون دانشگاه آزاد ملارد:

مطالبه‌گری و ارتقای سواد رسانه‌ای از الزامات آداب دانشجویی است

مطالبه‌گری و ارتقای سواد رسانه‌ای از الزامات آداب دانشجویی است
ابوالفضل ذکائی، مطالبه‌گری و ارتقای سواد رسانه‌ای را از الزامات آداب دانشجویی عنوان کرد.
کد خبر : 847281

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا به همت گروه معارف اسلامی و بسیج اداری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد، سلسه نشست‌های فرهنگی دانشجویی با موضوع آداب دانشجویی در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد در این نشست اظهار کرد: دانشجو چشم بینا و گوش شنوای جامعه است و باید با تحلیل، بررسی و مطالبه‌گری قانونی از حق قانونی خود دفاع کند.

ابوالفضل ذکائی اضافه کرد: از دانشجو و جامعه دانشگاهی انتظار می‌رود ضمن عمل به قانون، مقررات و پایبندی به اصول، آداب دانشجویی را رعایت کند.

وی با بیان اینکه دانشجو جایگاه و نقش مهمی در جامعه دارد، ادامه داد: دانشجویان فرهیخته چشمان بینا و گوش‌های شنوایی دارند و با تحلیل منطقی و مناسب، تحقیق و پژوهش می‌توانند راهکار مناسب پیدا کنند.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با بیان اینکه دانشجو مؤذن جامعه است، توضیح داد: دانشگاه و دانشجو نقش مهمی در جهت دادن به اندیشه‌های عمومی در سطح جامعه دارند و می‌توانند به‌عنوان یک الگوی موفق معرفی شوند.

ذکائی، موضوع مطالبه‌گری و ارتقای سواد رسانه‌ای را از الزامات آداب دانشجویی دانست و افزود: هرچه دانشجو نسبت به فضای جامعه و دانشگاه دغدغه‌مندتر، حساس‌تر و آداب دانشجویی را بهتر یاد بگیرد در آینده نسبت به هم‌دوره‌ای، همکلاسی‌ها وهم سن وسال‌های خود که این دغدغه را ندارند موفق‌تر عمل خواهد کرد.

وی تبیین کرد: یکی دیگر از آداب دانشجویی ارتباط‌گیری با مجموعه بدنه دانشگاه و حضور فعال در فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه است.

این استاد دانشگاه در ادامه به دانشجویان توصیه کرد: فرصت جوانی را مغتنم شمارید، چراکه روز‌ها و ماه‌هایی که در آن قرار گرفته‌اید تکرارشدنی نیست و تجربه‌های این روز‌های جوانی در شکل دادن آینده شما جوانان فرهیخته نقش اساسی دارد.

ذکائی عنوان کرد: امیدوارم با درک صحیح از شرایط جامعه و پایبندی هرچه به بیشتر به قوانین و مقررات و سیاست‌های کلی دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع حجاب وعفاف، ارتقای سواد رسانه‌ای، دشمن‌شناسی، بصیرت، مطالبه‌گری و بحث‌های صنفی آموزشی موفق باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته