دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با کارگردانی «اندرو نیکول»؛

حضور نیکلاس کیج در «ارباب جنگ ۲» قطعی شد

حضور نیکلاس کیج  در «ارباب جنگ ۲» قطعی شد
«نیکلاس کیج» بار دیگر در دنباله فیلم «ارباب جنگ» به کارگردانی «اندرو نیکول» ظاهر خواهد شد.
کد خبر : 846909

به گزارش سایت ورایتی، نیکلاس کیج بازیگر سرشناس هالیوودی بار دیگر در نقش دلال اسلحه، یوری اورلوف، در دنباله فیلم جنایی-تریلر «ارباب جنگ» محصول سال ۲۰۰۵ ظاهر خواهد شد.

در عین حال، بازیگر مطرح فیلم «جان ویک: فصل چهارم»، بیل اسکارسگارد، نیز در نقش پسر یوری اورلاف در این فیلم جدید نقش آفرینی خواهد کرد. این بار نیز نویسندگی و کارگردای این فیلم جدید که اسمش «اربابان جنگ» خواهد بود بر عهده «اندرو نیکول» می‌باشد که اغلب او را به خاطر نگارش فیلمنامه «نمایش ترومن» با بازی جیم کری می‌شناسند. پیش بینی می‌شود که تولید این فیلم در پاییز آینده شروع شود.

نیکول گفت: «اتفاقات زیادی با این کاراکتر‌های جدید رخ می‌دهد. به قول افلاطون فقط مرده‌ها پایان جنگ را می‌بینند. بدون شک بیننده‌ها از تماشای دوباره یوری اورلاف و پسر نامشروعش در قسمت جدید بسیار لذت خواهند برد.»
در خلاصه فیلمنامه این فیلم آمده که «اربابان جنگ درباره اورلوف، بدنام‌ترین دلال اسلحه در دنیا، است، وقتی که او می‌فهمد یک پسر به نام آنتوان دارد. پسری که سعی می‌کند از پدرش هم سبقت بگیرد. آنتوان مشغول جمع کردن ارتشی از انسان‌های مزدور برای مبارزه با آمریکا در خاور میانه است. این امر منجر به یک رقابت تلخ بین نسلی می‌شود، رقابتی که یک پدر و پسر را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.»

این پروژه توسط کیج برای کمپانی ساتورن فیلمز تهیه خواهد شد. همچنین تهیه کننده‌های فیلم قبلی یعنی فیلیپ روسلت و فابریس جیانفرمی نیز در این پروژه همکاری خواهند کرد. اسکارسگارد نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور خواهد داشت.

فیلم اول از ماجرا‌های زندگی واقعی یک دلال اسلحه روس به نام ویکتور بوت الهام گرفته است. در این فیلم همچنین اتان هاوک، جارد لتو و بریجیت مویناهان حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته