دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1402 - 13:25
مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی

جنجال، جر و بحث و درگیری در کشتی وزن ۵۵ کیلوگرم +فیلم

جنجال، جر و بحث و درگیری در کشتی وزن ۵۵ کیلوگرم +فیلم
در یکی از مسابقات وزن ۵۵ کیلوگرم حواشی فراوانی ایجاد شد.
کد خبر : 846205

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهل و سومین دوره کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز در شرایطی برگزار می‌شود که  در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی بین رضا خدری و آرش نگهداری حواشی فراوانی ایجاد شد.

در ابتدای این مسابقه یکی از مربیان در خواست چلنج داد که پس از بررسی هیات ژوری تصمیم گرفته شد به هیچ کدام از ورزشکاران امتیازی داده نشود و همین مساله اعتراض مربیان همراه خدری را به همراه داشت.

در ادامه از بالای سکو‌ها یکی از همراهان خدری به نحوه داوری اعتراض شدیدی داشت و حتی در چند نوبت به داوران برجسته کشتی از جمله مصلایی پور و نیما صادقی اعتراض داشت که تصمیمات شما اشتباه بوده و با این کار خود کشتی را به نفع نگه داری برگردانده اید.

البته این پایان ماجرا نبود و پس از اینکه نگهداری در مقابل خدری با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید با حالتی بر افروخته به مربی همراه نگهداری از بالا با انگشت خود علامت هیس نشان داد.

پس از این اتفاق هم مربی همراه خدری با لحن تندی نسبت به داوری اعتراض کرد. همین مساله باعث شد تا داوران درخواست دیسکالیفه این ورزشکار را داشته باشند و از طرف دیگر مربی همراه خدری به سمت رنگرز نیز گفت حق ورزشکارانش گرفته شده است.

حتی خدری حاضر نبود به سمت داور برود تا دست حریفش بالا برود اما در نهایت با وساطت مربی خود به سمت داور مسابقه رفت.

فیلم اتفاقات کشتی این وزن را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته