دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1402 - 12:15
مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی

از ظاهر شدن محسن نژاد در نقش مربی تا استقبال کم تماشاگران

از ظاهر شدن محسن نژاد در نقش مربی تا استقبال کم تماشاگران
مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با برخی حواشی از صبح امروز همراه بوده است.
کد خبر : 846189

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهل و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی تختی، از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) در سالن شهدای هفتم تیر با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در حال برگزاری است.

*در این رویداد حدود ۱۰۰ هوادار در سالن حضور داشته و به تشویق کشتی‌گیران خورد علاقه خود می‌پردازند.

*برخلاف مسابقات گذشته که استقبال خوبی صورت می‌گرفت در نوبت صبح امروز تماشاگران زیادی از این رویداد استقبال نکردند و به نظر می‌رسد یکی از عوامل کاهش تماشاگر مربوط به برگزاری در وسط هفته باشد.

*با توجه به اهمیت این مسابقات مربیان تیم ملی از جمله حسن رنگرز سرمربی تیم ملی، طالب نعمت پور و علی محمدی مدیر تیم‌های ملی با حضور در جایگاه ویژه عملکرد ورزشکاران را رصد می‌کنند. محسن سوریان سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان برای دیدن مسابقات از نزدیک شاهد رقابت شاگردانش در این مرحله است.

*مهدی محسن نژاد عضو تیم ملی در قهرمانی آسیا با حضور در جایگاه تماشاگران نکات فنی لازم را به برادرش گوشزد می‌کند. استرس دارنده رنکینگ زاگرب باعث شده تا برای دیدار دیگر برادرش تا حدودی آخرین نکات را به او انتقال دهد.

*میثم دلخانی قهرمان مسابقات جهانی در اُسلو با حضور در سکو‌ها این مسابقات را نظاره گر است تا عملکرد همشهریانش را از نزدیک ببیند.

*یکی از نکات قابل توجه رقابت در این است که برخی از مربیان از روی سکو با داد و فریاد برخی نکات را به کشتی‌گیران خودشان منتقل می کنند. با توجه به تعداد اندک تماشاگران سرو صدا هواداران در سالن شهدای هفتم تیر با شور و نشاط زیادی همراه است.

*همچنین از نکات دیگر جام تختی حضور نیافتن اکثر ملی پوشان فرنگی است که آنان در کمپ تیم در حال تمرین هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته