دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1402 - 15:45
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های سمنان:

شخصیت علمی مقام معظم رهبری در تفسیر قرآن کریم مغفول مانده است

شخصیت علمی مقام معظم رهبری در تفسیر قرآن کریم مغفول مانده است
حجت‌الاسلام رضا کهساری عنوان کرد: شخصیت مقام معظم رهبری از جهات مختلفی قابل بررسی، تحلیل و شناخت بوده و یکی از ابعاد شخصیتی که شاید تا حدودی مغفول مانده، شخصیت علمی ایشان در تفسیر قرآن کریم است.
کد خبر : 845754

حجت‌الاسلام رضا کهساری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که در راستای تبیین اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای نشست علمی با موضوع مرجعیت علمی قرآن در اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

وی اضافه کرد: شخصیت مقام معظم رهبری از جهات مختلفی قابل بررسی، تحلیل و شناخت بوده و یکی از ابعاد شخصیتی که شاید تا حدودی مغفول مانده، شخصیت علمی ایشان در تفسیر قرآن کریم است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان افزود: محققان و استادانی که در حوزه تفسیر قرآن فعالیت می‌کنند در تلاشند تا این بُعد شخصیت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را بیشتر به جامعه معرفی کنند.

شخصیت علمی مقام معظم رهبری در تفسیر قرآن کریم مغفول مانده است

کهساری با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی تبیین اندیشه‌های تفسیری مقام معظم رهبری تبیین کرد: با انتخاب ۵۰۰ موضوع از آثار تفسیری مقام معظم رهبری محور‌های متعددی در زمینه تقریر، تحریر مقاله و برگزاری نشست‌های علمی در این کنگره تعریف شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با هدف معرفی بیشتر این کنگره تصمیم گرفت در۳۱ استان پیش نشست‌هایی را برگزار کند، ادامه داد: در این ارتباط بیش از ۶۰ پیش نشست در استان‌های مختلف کشور در موضوعات متفاوت حول محور اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان افزود: نشست مرجعیت علمی قرآن که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد از سلسه نشست‌های این کنگره بود.

شخصیت علمی مقام معظم رهبری در تفسیر قرآن کریم مغفول مانده است

کهساری اضافه کرد: تقدیر از استادان منتخب فعال فرهنگی با اهدای لوح سپاس و هدیه، اجرای سرود توسط گروه هنری نورالمهدی وابسته مدرسه نمونه دولتی امام علی(ع) شهرستان مهدیشهر و تقدیر از کارکنان و دانشجویان برگزیده مسابقات قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های این نشست علمی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته