دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1402 - 11:01
با حضور مسئولان؛

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد نراق معرفی شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد نراق معرفی شد
معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دلیجان با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 845618

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دلیجان با حضور امین فروغی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در شرق دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و اعضای شورای فرهنگی واحد نراق برگزار و حمیدرضا بهرامی به‌عنوان معاون جدید معرفی و از تلاش‌های مجتبی جمعیتی قدردانی شد.

فروغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دلیجان در این آیین با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه به‌عنوان چراغ راه حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی از مجموعه‌ معاونت خواست تا با کار تیمی، جهادی و برنامه‌ریزی براساس سند تحول و تعالی دانشگاه، پیشرفت و تحقق اهداف عالی دانشگاه را میسر کنند.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در شرق دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم با اشاره به اینکه همه ما روزی از دنیای فانی به سرای باقی و پایدار خواهیم رفت، گفت: یکی از توشه‌های این راه خدمت به مردم، انجام وظیفه صحیح و درست در هر پست و جایگاهی است که در آن قرار می‌گیریم.

کاشانی افزود: اساس فرهنگ، مودت ومحبت است. آن دانشگاهی در مسیر پیشرفت و ترقی گام برمی‌دارد که عناصر آن با مهربانی، مودت، محبت، همدلی و وفاق کار‌ها و امور را پیش می‌برند و کار فرهنگی کار دلی است و عرصه جهاد فرهنگی کمتر از عرصه و میدان نظامی نیست و افراد جامعه نسبت به مسائل دینی و فرهنگی مسئولیت دارند و هرکس به اندازه توان و ظرفیتی که دارد باید در این مسیر تلاش کند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دلیجان معرفی شد
وی افزود: اگر مسئولان وظیفه خود را به درستی انجام دهند جامعه به اهداف و آرمان‌های خود دست پیدا خواهد کرد.

معاون سابق فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دلیجان هم بیان کرد: از تلاش‌های همکاران و همراهی آنان در مدت تصدی این مسئولیت تشکر می‌کنم و از اصطکاک‌های کاری احتمالی هم حلالیت می‌طلبم.

جمعیتی افزود: همه بخش‌های دانشگاه به هم پیوسته هستند و باید کل مجموعه باهم ارتباط تنگاتنگ داشته باشند تا بتوان با کمک یکدیگر مشکلات و موانع را برطرف کرد.

معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دلیجان هم گفت: از مسئولان دانشگاه که به من اعتماد کردند و این مسئولیت را به بنده محول کردند کمال تشکر و قدردانی را می‌‌کنم، امیدوارم بتوانم با همفکری و همدلی همکاران تجارب و دانشی که در حوزه فرهنگی داریم را در مسیر کمال دانشگاه صرف کنیم.

بهرامی افزود: وقتی جوّ مدیریت را صمیمی و دوستانه دیدم انگیزه‌ای شد تا با نیت کمک به دانشگاه و مجموعه مدیران دلسوز دانشگاه نراق این مسئولیت را بپذیرم، امیدوارم با کمک دوستان وهمکاران در بخش فرهنگی و دانشجویی کار‌ها را بهتر پیش ببریم.

وی افزود: داشتن روحیه تیمی، دوستی، محبت و مودت می‌تواند در دستیابی به اهداف و پیشبرد مسائل بسیار تأثیرگذار باشد و با همدلی، همفکری و با یک تیم خوب صمیمی و در یک فضای آکنده از دوستی و محبت بتوانیم افتخاری بر افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق بیفزایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته