دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1402 - 20:10
حتی اگر می‌باختیم هم داور را مقصر نمی‌دانستم

ویسی: یکی باید جلوی ساپینتو را بگیرد/اگر قرار است به فرهنگ ما توهین کند خاک بر سر ما!

ویسی: یکی باید جلوی ساپینتو را بگیرد اگر قرار است به فرهنگ ما توهین کند خاک بر سر ما!
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: یکی باید جلوی رفتارهای ساپینتو را بگیرد چون مشخص نیست این رفتارها را چه کسی یاد او داده است.
کد خبر : 845532

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال برای بردن آمده بود و ما برای نباختن. 

وی افزود: در رختکن صحنه پنالتی را دیدیم، 4-5 نفر گفتند پنالتی بود و بقیه هم گفتند نبود. اگر بازی را هم می باختم داور را مقصر نمی دانستم. این خوب نیست وقتی نتیجه نمی گریم داور را مقصر اعلام کنیم.

سرمربی تیم نفت آبادان در خصوص اینکه در بین دو نیمه به شاگردانش چه گفت عنوان کرد: تمام نیمه های دوم با اتفاقات خوب به سود ما رقم خورد. هر زمان گفتم که 3 دقیقه بازی را نگه دارید گل خوردیم. امروز گل خوردیم ولی برگشتیم و گل زدیم و خوشحال هستم که با دست پر به مصاف ذوب آهن می رویم.

وی ضمن تشکر از همه مردم خوزستان گفت: به همه مسئولان خوزستان و این مردم که امروز سنگ تمام گذاشتند تبریک می گویم. من به بازیکنانم گفتم ما پول می گیریم و اینها(تماشاگران) پول می دهند بازی ما را ببینند.من صد در صد برای ماندن تیم آمدم چون اگر قرار بود

سرمربی نفت آبادان در مورد درگیری کنار خط گفت: ساپینتو را دوست دارم ولی اخلاقش اصلا دوست ندارم. اگر قرار باشد اگر او هر بازی کنار خط این کارها را انجام بدهد یکی جلوی او را بگیرد. چه کسی این مسائل را به او یاد داده است؟ اگر قرار است او به فرهنگ 2500 ساله ما توهین کند خاک بر سر ما!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته