دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1402 - 21:30
پس از پایان بازی استقلال و صنعت نفت آبادان

صحبت‌های طیبی و بیت‌سعید درباره شانس بقا در لیگ+ فیلم

صحبت‌های طیبی و بیت‌سعید درباره شانس بقا در لیگ+ فیلم
بازیکنان صنعت نفت آبادان پس از تساوی این تیم مقابل استقلال پاسخگوی اصحاب رسانه بودند.
کد خبر : 845539

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد طیبی پس از تساوی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: خداراشکر توانستیم روی نقاط ضعف استقلال در طول هفته زیر نظر ویسی کار کنیمو به نحوی آنالیز خوبی از این تیم داشته باشیم. خداراشکر توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم و از تهران خارج شویم.

وی درباره رقابت خودشان با مس کرمان برای ماندن در لیگ برتر گفت: قطعا می‌مانیم و به ماندن فکر و حتی سعی می‌کنیم امتیازات خودمان را نیز بالا ببریم.

بازیکن صنعت نفت آبادان درباره اینکه بازیکنان استقلال می گویند گل این تیم آفساید بوده است، عنوان کرد: با بازیکن خودمان که در رختکن صحبت کردم گفت، پنالتی استقلال، پنالتی نبود و من تنها ایستاده بودم. فکر نمی‌کنم گل ما آفساید باشد.

 

همچنین حسن بیت‌سعید پس از این دیدار اظهار داشت: ابتدای امر خسته نباشید به بازیکنان دو تیم می‌گویم. از قبل هم می‌دانستیم بازی بسیار سختی در تهران مقابل استقلال داریم زیرا آنها یکی از بهترین تیم‌ها هستند و در کورس قهرمانی قرار دارند. ما هم برای بقا در لیگ می جنگیدیم. خداراشکر یک امتیاز حساس و حیاتی به دست آوردیم و این امتیاز ما را به آینده امیدوار کند.

وی درباره شرایط سخت این تیم با مس کرمان برای ماندن در لیگ تصریح کرد: امیدوارم در ادامه و بازی‌های آینده امتیازات لازم را بگیریم تا این تیم خوب و دوست‌داشتنی در لیگ بماند. طبیعی است هر انسانی به امید زنده است و ما هم با آمدن عبدالله ویسی و کنار آن همت بازیکنان و هواداران نتایج خوبی گرفتیم. ما قبلا هشت امتیاز عقب بودیم اما اکنون با مس کرمان در عدد 21 مساوی هستیم و ان‌شاالله در دیدار با ذوب‌آهن هم نتیجه لازم را بگیریم و به لیگ بازگردیم. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته