دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1402 - 20:03
هفته بیست و هشتم لیگ برتر

استقلال قهرمانی را به رقبا تعارف کرد/ گام بلند بقای صنعت نفت

استقلال قهرمانی را به رقبا تعارف کرد  گام بلند بقای صنعت نفت
استقلال در مصاف با صنعت نفت آبادان به تساوی رسید تا امیدهایش برای قهرمانی از بین برود.
کد خبر : 845526

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت ابن بازی با تساوی دو تیم خاتمه یافت.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: رحیم آلبوغبیش، فردین یوسفی و عبدالله ویسی (سرمربی) از صنعت نفت ؛ ریکاردو ساپینتو(سرمربی) و امیرارسلان مطهری از استقلال

گل: پیمان بابایی (۴۵ پنالتی) ؛ مهدی ممی زاده (۶۲)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۸- زبیر نیک نفس)، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند (۷۲- محمدحسین زواری)، روزبه چشمی (۷۸- امیرارسلان مطهری)، محمد محبی (۷۲- رضا میرزایی)، مهدی قایدی و پیمان بابایی (۷۸- آرمان رمضانی).

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، امید خالدی، حسین ساکی، رحیم آلبوغبیش (۴۶- حکیم نصاری)، یوسف وکیا (۴۶- حسن بیت سعید)، فردین یوسفی، طالب ریکانی (۷۹- محمدرضا جلیل مزهر)، مهدی ممی‌زاده و احمد شریعت زاده.

صنعت نفت در نیمه اول بازی بهتری را انجام داد اما این استقلال بود که صاحب پنالتی شد و توسط پیمان بابایی برنده این نیمه شد. در نیمه دوم استقلال تلاش می‌کرد تا بازی را مدیریت کند اما صنعت نفت روی یک ضدحمله توسط مهدی ممی زاده بازی را به تساوی کشاند. بعد از گل تساوی استقلال یکپارچه حمله شد و حملات متعددی را روی دروازه صنعت نفت ایجاد کرد. 

با این نتیجه استقلال با ۵۶ امتیاز در رده سوم باقی ماند تا امیدهایش برای قهرمانی رنگ ببازد و صنعت نفت آبادان ۲۱ امتیازی شد تا در حالی در رده پانزدهم بماند که امتیازی برابر با مس کرمان داشته باشد و یک گام دیگر به سوی بقا بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته