دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سند روز؛

اختلاس کلان سرمایه دار پهلوی + سند

اختلاس کلان سرمایه دار پهلوی + سند
این روز‌ها برخی‌ سرگرم اشاعه این هستند که در رژیم پهلوی همه چیز گل و بلبل بوده و مردم از سر سیری و خوشی انقلاب کردند، اما مطابق اسناد به جا مانده از دوران پهلوی چیز دیگری روایت می‌شود. این سند را با هم بخوانیم.
کد خبر : 845249

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، این روز‌ها برخی‌ها سرگرم اشاعه این هستند که در رژیم پهلوی همه چی گل و بلبل بوده و مردم از سر سیری و خوشی انقلاب کردند، اما مطابق اسناد به جا مانده از دوران پهلوی منتشر شده ، غیر از این را حکایت می‌کند برای اینکه مخاطبان قضاوت کنند سندی را منتشر می‌کنیم.

سندی که در ادامه می‌آید به فعالیت‌های غیر قانونی «هژبر یزدانی» از رجال برجسته عصر پهلوی و از سرمایه‌داران بزرگ بهائیان معروف اختصاص دارد.

هژبر یزدانی کلان سرمایه دار بهایی از طریق ارتباطاتش، اختلاس‌های کلانی انجام می‌داده است، خصوصاً منصور روحانی وزیر کشاورزی که خود از بهائیان است با وام هژبر موافقت کرده است.

بر اساس این سند هژبر یزدانی از طریق ارتباطاتش، اختلاس‌های کلانی انجام می‌داده است، خصوصاً منصور روحانی وزیر کشاورزی که خود از بهائیان است با وام هژبر موافقت کرده است.

اختلاس کلان سرمایه دار پهلوی + سند/جمعه

نکته قابل تأمل در این سند آن است که در توضیحات حاشیه‌ا‌ی آن، اظهارات منبع ساواک راجع به هژبر یزدانی مغرضانه تحلیل شده است.

حال آن که اسناد متقن فراوانی دال بر فساد این فرد وجود داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته