دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 12:16
به مناسبت روز شهید انجام شد؛

تجدید میثاق دانشجویان استان همدان با شهدای گمنام آرمیده در دامان الوند

به مناسبت 22 اسفند، روز گرامیداشت مقام شهید، به همت دانشگاه آزاد اسلامی همدان جمعی از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های استان با صعود به ارتفاعات به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در دشت میشان کوهستان الوند همدان ادای احترام کردند.
کد خبر : 8447

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در این صعود که به مناسبت 22 اسفند با عنوان "روز شهید" نام گذاری شده با بیان اینکه باید قدردان زحمات شهدا باشیم، گفت: امروز به برکت خون شهدا کشور در امنیت کامل به سر می برد و ما سر سفره شهدا نشسته ایم.


ناصر عارف افزود: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سدی محکم در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است که چشم طمع به خاک و فرهنگ این مرز و بوم دوخته اند، اما جرات استفاده از گزینه نظامی را ندارند.


وی تاکید کرد: روحیه ایثار، فداکاری، شهادت و جهاد عاملی است که موجب تسلیم دشمن شده است و مادامی که یاد و نام شهدا ذکر لب افراد جامعه باشد، حریم ایران اسلامی از هرگونه تجاوزی مصون است.


در این صعود که به همت ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی همدان، انجمن کوهنوردی واحد همدان، هیات کوهنوردی استان همدان و با همکاری سازمان هلال احمر و شرکت تله کابین گنجنامه انجام شد سید علی اصغر تروهید معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان، سعید جامه بزرگی رییس واحد همدان، ناصر عارف مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، مهدی کرمی رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان و جمعی از دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه های استان همدان حضور داشتند و با حضور در مزار 5 شهید گمنام آرمیده در منطقه کوهستانی دشت میشان الوند به مقام شامخ این اسوه های ایثار و شهادت ادای احترام کردند



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته