دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای پاس کردن بدهی چند میلیون دلاری؛

نیکلاس کیج لو داد که چرا این همه فیلم مزخرف در کارنامه‌اش دارد

نیکلاس کیج لو داد که چرا این همه فیلم مزخرف در کارنامه‌اش دارد
نیکلاس کیج بازیگر مشهور هالیوودی درباره اینکه اینهمه فیلم مزخرف در کارنامه‌اش دارد، در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه در امریکا، گفت که مجبور بوده در آن فیلم‌های مزخرف بازی کند تا بتواند یک بدهی چند میلیون دلاری را صاف کند.
کد خبر : 843871

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گاهی اوقات آدم به راحتی فراموش می‌کند که نیکلاس کیج زمانی برنده جایزه اسکار شده است.

برادرزاده فرانسیس کاپولا (اسم واقعی کیج، نیکلاس کیم کاپولا است) در سال ۱۹۹۵ به خاطر بازی در فیلم «ترک لاس وگاس» برنده اسکار شد و بدون شک و یکی از سوپراستار‌های دهه ۹۰ بود و با بازی در فیلم‌های «هواپیمای محکومین»، «صخره» و «تغییر چهره» به شهرت زیادی دست یافت.

او همچنین در فیلم‌های محبوبی مانند «گجینه ملی»، «اقتباس» و «ممکن است برای تو هم اتفاق بیفتد» هم بازی کرد.

اما کیج سال‌های بد هم دارد، سال‌هایی که همراه بودند با ضعیف‌ترین آثار سینمایی ممکن. تا مدتها، همه فکر می‌کردند که کیج در هر فیلمی، بدون این که نقش، داستان یا کارگردانش اهمیتی بدهد بازی می‌کند. فیلم‌هایی مثل «۲۱۱»، «رانده شده»، «بانکوک خطرناک» یا فیلم‌هایی که حتی اسمشان به گوشتان نخورده، چه برسد به این که بخواهید آن‌ها را دیده باشید.

آن‌ها فقط مجموعه‌ای از کار‌های ننگ آورتر کیج و امتیاز همه آن‌ها در سایت‌های معتبر کمتر از ۴ است.

اما برای این که کیج هیچ متر و معیاری برای انتخاب فیلم هایش ندارد یک دلیل وجود دارد. در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه در امریکا، کیج گفت که مجبور بوده در آن فیلم‌های مزخرف بازی کند تا بتواند یک بدهی چند میلیون دلاری را صاف کند.

کیج در این مصاحبه گفت: «من در آن برهه از زمان حسابی در مستغلات سرمایه گذاری کرده بودم. اما بعد بازار مستغلات ترکید و من نتوانستم خودم را جمع و جور کنم. حالا من شش میلیون دلار بدهی بالا آورده بودم.»

کیج گفت که آن دوران، دوران سیاهی در زندگی اش بوده، اما بالاخره موفق شده بود که از آن بحران عبور کند.

«قطعاً کار کردن همیشه فرشته نجات من بوده. شاید برایم معجزه نکرده، اما هنوز هم جواب می‌دهد.»

در طول سال‌های بحران اقتصادی و مالی بزرگ در امریکا، کیج، که یک مجموعه دار دوآتشه کتاب‌های کمیک بود در سال ۲۰۱۱ مجموعه بسیار ارزشمند خود که قدمتش به سال ۱۹۳۸ می‌رسید را فروخت. او توانسته بود در یک حراجی این مجموعه را به قیمت ۲.۱۶ میلیون دلار بفروشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته