دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
افتتاحیه ناامیدکننده «رنفیلد» در سینماها؛

مخاطبان سینما فیلم نیکلاس‌ها را دوست نداشتند

مخاطبان سینما فیلم نیکلاس‌ها را دوست نداشتند
اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «رنفیلد» با بازی نیکلاس کیج و نیکلاس هولت، با استقبال خوبی مواجه نشد و اکثر تماشاگران به این اثر نمره پایینی دادند.
کد خبر : 842055

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «رنفیلد» به کارگردانی کریس مک‌کی، در شب افتتاحیه خود بازخورد‌های منفی متعددی کسب کرد و در اکثر سایت‌های معتبر امتیازدهی به آثار سینمایی، از مخاطبان و منتقدان امتیازات پایینی دریافت کرد.

این فیلم که با بازی نیکلاس کیج، نیکلاس هولت، آکوافینا، بن شوارتز، شهره آغداشلو، آدریان مارتینز ساخته شده، اثری در ژانر کمدی – ترسناک است و داستان شخصیتی به نام رنفیلد (نیکلاس هولت) را روایت می‌کند که پیشخدمت کنت دراکولا (نیکلاس کیج) است، اما پس از آشنایی با افسر پلیس مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند، تا جایی که در مقابل ارباب خود می‌ایستد و با او مبارزه می‌کند.

این فیلم با توجه به تم پرطرفدار و بازیگران شناخته شده‌اش، یکی از امید‌های اکران بهار امسال بود، اما باتوجه به افتتاحیه نه چندان خوبی که داشت، کار سختی را در ادامه مسیر اکران عمومی در پیش دارد. این فیلم در سایت سینما اسکور امتیاز ضعیف «-B» گرفت، این نمره، براساس امتیازیست که تماشاگران پس از دیدن آثار مختلف در شب افتتاحیه در سینماها، به فیلم‌ها می‌دهند.

اما سینما اسکور تنها منبعی نیست که «رنفیلد» در آنجا عملکرد خوبی نداشته، این فیلم در سایت IMDB به امتیاز ۶.۸ از ۱۰ رسیده است و در سایت روتن تومیتوز نیز که مخصوص منتقدان است، امتیاز آن ۶۰ از ۱۰۰ است.

نمره این فیلم در دیگر سایت معتبر برای منتقدان یعنی متاکریتیک ۵۴ از ۱۰۰ است و در سایت لترباکسد هم از ۵ نمره ممکن، ۳.۲ را به دست آورده است.
این افتتاحیه ناامیدکننده برای بازیگرانی همچون نیکولاس کیج و نیکولاس هولت، قطعا نمی‌تواند شروع خوبی باشد. مخصوصا بازیگری در حد و اندازه‌های کیج که روزگاری از چهره‌های تاپ هالیوود بود و حالا فیلم‌های اخیرش در زمینه جذب مخاطب تعریف چندانی ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته