دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1402 - 12:02
در بازدید از هفدهمین مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران؛

دکتر طهرانچی: بخش‌های خصوصی به صورت خودکار از مسابقات ربوکاپ حمایت کنند

دکتر طهرانچی: بخش‌های خصوصی به صورت خودکار از مسابقات ربوکاپ حمایت کنند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از هفدهمین مسابقه بین المللی ربوکاپ آزاد ایران بر حمایت ویژه از لیگ‌ها تاکید کرد
کد خبر : 843865

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازید از هفدهمین مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در جریان عملکرد تعدادی از ربات‌ها قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در برخی از لیگ‌ها حاضر شد و با نمایندگان لیگ‌ها درباره نحوه ساخت، هزینه ساخت و حمایت‌های صورت گرفته صحبت کرد.

در ادامه دکتر طهرانچی در لیگ خودروی خودران حضور یافت و عملکرد ربات‌های ارائه شده را مشاهده کرد.

وی در جریان لیگ شبیه ساز فوتبال نیز قرار گرفت و بر حمایت بیشتر و جدی‌تر از تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی ربوکاپ آزاد ایران، در جریان جزئیات کامل لیگ ربات‌های پرنده قرار گرفت و عملکرد ربات‌ها را بررسی کرد. 

در ادامه مسئول لیگ ربات پرنده نمونه‌های ارائه شده را در معرض دید دکتر طهرانچی قرار داد. رییس دانشگاه آزاد اسلامی چالش‌های ساخت ربات را از سوی تیم مربوطه را شنید.ت یم‌ها مشکلات خود را در زمینه مواد اولیه و تامین ارز به اطلاع دکتر طهرانچی رساندند تا معضلات حل شوند.


دکتر طهرانچی در بازید از لیگ میکرو کاوشگر جزئیات تعداد تیم‌های شرکت کننده را بررسی کرد. وی در این باره به تیم میکرو کاوشکر گفت:  باید تیم‌ها به صورت مستقیم تبدیل به برند شوند تا تیم‌های برگزیده از صنایع حمایت شوند یعنی بخش‌های خصوصی به صورت خودکار از مسابقات حمایت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته