دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 11:30

کفاشیان:‌ برای برگزاری اردوی اتریش از کی‌روش قرض می‌گیریم

رییس فدراسیون فوتبال با توضیح این موضوع که هنوز منابع مالی اردوی اتریش تیم ملی تامین نشده به کنایه گفت:‌ برای برگزاری اردوی اتریش از کی‌روش قرض می‌گیریم.
کد خبر : 8438

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی کفاشیان درباره آخرین خبرها برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در اتریش عنوان کرد:‌ درصدد هستیم تا برگزاری این اردوی آماده‌سازی را قطعی کنیم اما هنوز از لحاظ مالی با مشکل بزرگی مواجه هستیم.


وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم هر چه زودتر منابع مالی خود را تقویت کنیم تا اردوی اتریش و دیدار دوستانه با شیلی را در اروپا برگزار کنیم.


وی افزود: فعلاً از پول خبری نیست و تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم منابع مالی مورد نیاز برای اردوی کیش هنوز تامین نشده است اما امیدواریم این مسئله به زودی حل شود.


کفاشیان درباره این موضوع به کنایه گفت: البته زیاد نگران این موضوع نیستیم زیرا اگر پول اتریش جور نشد از کارلوس کی‌روش قرض می‌کنیم تا بتوانیم دیدار با اتریش را در زمان مقرر برگزار کنیم.


رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص وضع تیم المپیک در راه آماده‌سازی است ادامه داد: ما به دنبال المپیکی شدن تیم امید هستیم و اولویت‌ ما هم این تیم است و کی‌روش موظف است که با تیم امید همکاری کند و باید به این تیم کمک کند. به هر حال کی‌روش اگر حرفی زده برای دفاع از بازیکنانش بوده و آنها را می‌خواهد اما به هر حال همه بازیکنان تیم امید باید در اختیار این تیم باشد.


کفاشیان در پاسخ به این سوال که چرا ایران نتوانست میزبانی جام ملت‌های آسیا را از آن خود کند، اظهار کرد: امارات امکانات بیشتری به AFC ارائه کرد و از سوی دیگر لابی آنها بسیار قوی بود و همین موضوع باعث شد تا ما نتوانیم میزبانی را از آن خود کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته