دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1395 - 10:45
در گفت وگو با آنا

غلامپور: مشکلات کادر فنی با مالک باشگاه حل شد/ دوست دارم استقلال خوزستان قهرمان شود

مربی تیم صبای قم گفت: کم کاری در زمین مسابقه در شان یک فوتبالیست نیست.
کد خبر : 84379

بهزاد غلامپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص بازی حساس هفته آخر لیگ برتر میان صبای قم و استقلال تهران گفت: «بعد از بازی مقابل ملوان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به خوبی ریکاوری کنیم. بازی سخت و حساسی را مقابل استقلال تهران داریم. به دنبال ارائه یک بازی جوانمردانه هستیم. ما در همه بازی‌ها به فکر برد و بودیم و قطعا در بازی آخر هم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.»


وی در رابطه با مشکلات بوجود آمده میان مدیران باشگاه صبا با کادر فنی و ادامه کار مربیان این تیم در صبا افزود: «یک سری مسائلی بین مدیران و کادر فنی بوجود آمد که خوشبختانه در خود باشگاه حل و فصل شد. ما هنوز یک بازی تا پایان این فصل لیگ داریم و در حال حاضر نمی‌توان در مورد فصل بعد تصمیم گرفت. بعد از اتمام مسابقات لیگ امسال کادر فنی صبا در مورد فصل بعد تصمیم گیری خواهد کرد.»


بازیکن سابق استقلال تهران در رابطه با صحبت های مطرح شده در مورد کم کاری بازیکنان و مربیان تیم‌های دیگر مقابل تیم های بزرگ و مدعی قهرمانی بیان کرد: «این صحبت‌ها در مرام من نمی گنجد. من مربی تیم هستم و در زمین بازی حضور ندارم که بخواهم کم کاری کنم. هر بازیکن یا مربی که با یک تیم قرارداد می‌بندد باید به فکر این مساله باشد که نهایت تلاش خودش را برای آن تیم انجام دهد و کم کاری در زمین مسابقه در شان یک فوتبالیست نیست.»


غلامپور در مورد اینکه دوست دارد چه تیمی قهرمان لیگ شود گفت: «من از بچگی عاشق استقلال بودم و این تیم را دوست داشتم. اما در این فصل استقلال خوزستان بهتر از همه تیم‌ها کار کرد و دوست دارم که این تیم قهرمان لیگ شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته