دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1402 - 10:43
مدیرکل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد:

تشکل‌های اسلامی مسیر رشد دانشجویان را ایجاد می‌کنند

تشکل‌های اسلامی مسیر رشد دانشجویان را ایجاد می‌کنند
سیدحمید مهدیون گفت: تشکل‌های اسلامی مسیر رشد دانشجویان را ایجاد می‌کنند و بهترین بستر تبدیل دانایی به توانایی هستند.
کد خبر : 843656

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از شهرکرد، سیدحمید مهدیون مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار کرد: تشکل‌های اسلامی مسیر رشد را برای دانشجویان ایجاد می‌کنند و بهترین بستر تبدیل دانایی به توانایی هستند؛ زیرا وقتی کار تشکیلاتی انجام شود روی همه ابعاد فکری تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: انسان مسیر رشد را به‌صورت جسمی و معنوی طی می‌کند؛ اما زمانی خرسند می‌شود که مطمئن شود در مسیر رشد قرار دارد.  مسیر رشد انسان چند بعد دارد، یکی از این ابعاد، رشد علمی است مانند وقتی‌که مدارج علمی را می‌گذارند؛ اما قطعاً فرد فقط با این رشد نیازهایش اشباع نمی‌شود و به رشد‌های دیگری هم نیازمند بوده مانند رشد اجتماعی که دوست دارد توسط جامعه دوست داشته شود و یا اینکه یک‌قدمی برای کشورش بردارد.

تشکل‌های اسلامی مسیر رشد دانشجویان را ایجاد می‌کنند

مدیرکل تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشجو با عضویت در تشکل‌های دانشجویی قدرت قانع کردن را فرا می‌گیرد و به لحاظ علمی باعث افزایش دانش او خواهد شد. جوهره اصلی کار تشکیلاتی معنویت است و باید علاوه بر کار تشکیلاتی روی خودمان هم کار کنیم تا به دیگران آسیب نرسانیم.

**تشکل‌های اسلامی به‌عنوان قلب تپنده دانشگاه‌ها هستند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نیز گفت: این واحد دانشگاهی دارای ۹ تشکل دانشجویی و دو تشکل استادی در واحد‌های شهرکرد، بروجن و فارسان است. هدف از تشکیل تشکل‌ها این بوده که همه افراد در جمعی با افکار و عقاید نزدیک به هم در کنار هم جمع شوند و دغدغه‌هایشان را منصفانه بیان کنند. بسیاری از سیاسیون و افراد موفق جامعه از درون تشکل‌های اسلامی رشد کرده و به مسئولیت‌های کشوری رسیده‌اند. تشکل‌های اسلامی به‌عنوان قلب تپنده دانشگاه‌ها هستند.

تشکل‌های اسلامی مسیر رشد دانشجویان را ایجاد می‌کنند

مهرداد یادگاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره راه‌های مقابله با دشمنان انقلاب، مطرح کرد: بهترین راه برای مقابله با دشمن جهاد تبیین است و یکی از بهترین مراکز، دانشجویان عضو تشکل‌های دانشجویی هستند که در خط نظام اسلامی با اندیشه‌های متفاوت به مسیر بالندگی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش آنا، دیدار ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با مدیرکل تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته