دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1402 - 18:56
امیدوارم فردا پرسپولیس نتواند روی ضربات ایستگاهی کاری انجام بدهد

ساپینتو: از رئال مادرید هم نمی‌ترسیم و فردا برای برد پرسپولیس بازی می‌کنیم/در مورد جدایی ام حرفی ندارم چون شایعه است

ساپینتو: از رئال مادرید هم نمی‌ترسیم و فردا برای برد پرسپولیس بازی می‌کنیم در مورد جدایی ام حرفی ندارم چون شایعه است
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما حتی از رئال مادرید هم نمی ترسیم و در بازی فردا فقط برای بردن وارد زمین خواهیم شد.
کد خبر : 843057

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دربی صدم در خصوص شرایط مسابقه فردا اظهار داشت: دربی همیشه یک دیدار ویژه است و یک مسابقه بزرگ محسوب می شود.این بازی برای هر دو تیم و هواداران آنها مهم است. این بازی یک ویژگی خاص دارد چون بازی شماره 100 دو تیم را شاهد هستیم.

** می خواهیم مقابل پرسپولیس برنده شویم

وی افزود: هر دو تیم می خواهند برنده این دیدار باشند و مساوی برای هیچ تیمی جذاب نیست. هدف ما این است که فردا برنده بازی باشیم.

** هدف ما شکست پرسپولیس است

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آخرین باری که این تیم توانست پرسپولیس را شکست بدهد با یک مربی خارجی به نام شفر این کار را انجام داد، حالا تیم او با تیم شفر قیاس شده است و چقدر امیدوار است که فردا پرسپولیس را شکست بدهند گفت: البته که همینطور است و این هدف ما است که پرسپولیس را شکست بدهیم.

** برنده بازی فردا به قهرمانی نزدیک می شود اما قهرمانی اش قطعی نیست

ساپینتو در پاسخ به این سوال که برنده بازی فردا چقدر شانس قهرمانی دارد گفت:مطمئنا برنده بازی فردا به قهرمانی نزدیک تر می شود. تیم برنده به قهرمانی نزدیک می شود اما قطعی نیست چون سپاهان هم حضور دارد و با استقلال هم امتیاز است. بارها گفته ام این 3 تیم در بازی های باقی مانده بسیار مهم است و به همین دلیل قدم به قدم که اولین آن فردا است بسیار می جنگیم.

** پرسپولیس باید نگران تمام تیم ما باشد، ما هم حواسمان به بازیکنان آنها هست

وی در خصوص اینکه اگر او سرمربی پرسپولیس بود فردا نگران کدام بازیکن استقلال در زمین می شد گفت: من فکر می کنم آنها باید نگران همه بازیکنان ما باشند همانطور که ما هم حواسمان به همه بازیکنان حریف هست. آنها بازیکنان خوب و با تجربه ای دارند و ما هم تیم خوبی داریم و در شرایط خوبی هستیم، امیدوارم که بتوانیم با بازی با کیفیت روند خوبمان را ادامه بدهیم.

** بازی با هوادار را فراموش کردیم و می دانیم برای برد پرسپولیس چه می خواهیم

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه با توجه به برد پر گل در بازی قبل نگران نیست که تیمش در بازی فردا از نظر غرور دچار افت شود گفت: اصلا. بازیکنان ما بسیار متمرکز روی دیدار فردا هستند. ما بازی با هوادار را هفته پیش فراموش کردیم و تمام فکرمان بازی فردا است. می دانیم چه می خواهیم و باید چه کاری انجام بدهیم که برنده بازی شویم.

** اصلا نگران داوری بازی فردا نیستم

خبرنگاری گفت آیا شما نگران داوری بازی فردا نیستید که ساپینتو پاسخ داد: نه، فکر می کنم داور بازی فردا داوری با تجربه ای است.امیدوارم او و تیم داوری یک بازی خوب را پشت سر بگذارند و بدون هیچ اشتباهی برای ما و تیم حریف بازی را به پایان برسانند.

** آخر فصل می توانم در مورد خیلی مسائل صحبت کنم

ساپینتو در خصوص اینکه باشگاه استقلال بدهی سرمربی سابق این تیم را پرداخت کرده و آیا این مساله روی تیمش تاثیر دارد یا خیر عنوان کرد: ما فقط روی بازی تمرکز داریم. به اینگونه مسائل اطراف تیم اصلا کاری نداریم. این ذهنیت ما است و در پایان فصل هم زمان داریم در مورد این مسائل و خیلی چیزهای دیگر صحبت کنیم.

** واکنش ساپینتو به یک سوال در مورد تاکتیک در دربی

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است تیمش فردا با یک ترکیب و یک تاکتیک خاص به میدان برود گفت: ما با همان استراتژی که بخواهیم بازی می کنیم.

** امیدوارم پرسپولیس فردا نتواند روی ضربات ایستگاهی کاری انجام بدهد

خبرنگاری گفت شما در دربی رفت دو گل مشابه از پرسپولیس دریافت کردید و ایا این نقطه ضعف برطرف شده یا خیر که سرمربی استقلال پاسخ داد: بله ما روی این مساله کار کردیم همانطور که در بازی های دیگر هم این کار را انجام دادیم. متاسفانه بازی قبل را نباید در بازی قبل مساوی می کردیم و آنها شایستگی این را نداشتند که به تساوی برسند اما برخی مواقع روی ضربات ایستگاهی این شرایط پیش می آید.ما همیشه به صورت جدی کار می کنیم و روی نقاط قوت حریف کار می کنیم و امیدوارم فردا نتوانند روی ضربات ایستگاهی کاری انجام بدهند.

** از رئال مادرید هم نمی ترسیم و فردا برای برد بازی می کنیم

ساپینتو در خصوص اینکه آیا با توجه به حساسیت بازی فردا شاهد یک بازی تماشایی خواهیم بود یا خیر تصریح کرد: ما بازی می کنیم که ببریم و از هیچ حرفی نمی ترسیم حتی اگر با رئال مادرید بازی کنیم. فردا هم بازی می کنیم که برنده بازی باشیم.

** واکنش سرمربی استقلال به شایعه جدایی

خبرنگاری گفت نقل قولی از سوی شما(ساپینتو) منتشر شده که اگر استقلال را قهرمان نکند ایران را ترک می کند که مدیر رسانه ای استقلال این خبر را تکذیب کرد. ساپینتو نیز با خنده پاسخ داد: جواب دیگری لازم دارید؟ من در مورد شایعات حرفی نمی زنم.

** حضور 15 هزار نفر یک حسرت است

وی در خصوص اینکه فردا فقط 15 هزار نفر در ورزشگاه حضور خواهند داشت گفت: این یک اتفاق بد و حسرت برای هواداران است.اگر مسئولان تصمیم گرفتند ما نمی توانیم درباره اش حرف بزنیم. مثل ساعت بازی چون این ساعت از 17:30 یا حتی 18 گرم تر است.

** ممکن است برنده بازی فردا قهرمان لیگ شود

ساپینتو در خصوص اینکه آیا ممکن است برنده بازی فردا قهرمان لیگ باشد گفت: همه چیز در فوتبال ممکن است.

** به باخت فکر نمی کنم و فقط برای بردن به زمین می رویم

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه در صورت شکست استقلال آیا این تیم برای قهرمانی نا امید می شود گفت: من فقط به بردن فکر می کنم. «اگر» برای من معنی ندارد. برای من فقط 3 امتیاز مهم است و باور دارم که می توانیم برنده بازی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته