دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1402 - 15:39
پرسپولیس یک - استقلال صفر؛ ساپینتو به زمین سفت رسید

گل محمدی خواب جام را از استقلال گرفت/ دو پیروزی و یک تساوی در هفته بیست و هفتم لیگ

گل محمدی خواب جام را از استقلال گرفت  دو پیروزی و یک تساوی در هفته بیست و هفتم لیگ
دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر با حساس ترین بازی این هفته بین پرسپولیس و استقلال برگزار شد و شاگردان یحیی موفق شدند تا این بازی حساس را ببرند.
کد خبر : 843092

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار در حال پیگیری است که در حساس ترین بازی پرسپولیس و استقلال دربی صدم خود را برگزار می کنند.

پرسپولیس یک - استقلال صفر 

داور: پیام حیدری 

اخطار: عارف غلامی و محمد محبی از استقلال/ میلاد سرلک و عیسی آل کثیر از پرسپولیس

اخراج:

گل: عیسی آل کثیر(50)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی( 84- سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی( 71- محمد عمری)، سعید صادقی(84- فرشاد فرجی)، وحید امیری و مهدی عبدی( 46- عیسی آل کثیر)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی( 74- رضا میرزایی)، کوین یامگا( 43- صالح حردانی)، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند( 74- آرمان رمضانی) ، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی(58- ارسلان مطهری)

پرسپولیس با برتری در دربی 100، به امتیاز 57 رسید و موقتاً به صدرجدول صعود کرد. استقلال هم در امتیاز  55 باقی ماند و به رده سوم سقوط کرد.در این بازی یحیی گل محمدی با تعویض طلایی و بستن تیم هجومی استقلال کلا با یک نتیجه خوب فرمول قهرمانی را تغییر داد. استقلال هفته ها بود که باخت را تجربه نکرد اما در دربی 100 به زمین سفت رسید و در نهایت بازی قهرمانی را واگذار کرد. ساپینتو و تیمش درست در جایی که باید برای جام برنده می شدند با تعویض طلایی گل محمدی از رسیدن به جام قهرمانی که شاید در انتظار آنها بود دور ماندند.


------
تراکتور یک - پیکان صفر 

داور: روح الله شریفی 

گل: محمدمهدی قنبری(17)

تراکتور با پیروزی در این بازی به امتیاز 46 رسید و به رده چهارم جدول صعود کرد. در مقابل پیکان با همان 27 امتیازی که داشت در جایگاه یازدهم جدول باقی ماند.

-----

هوادار یک - گل گهر یک

داور: میثم حیدری

اخراج:

گل: عزت الله پورقاز(30) پنالتی برای هوادار/ رضا شکاری(54) برای گل گهر

تیم هوادار با این تساوی 30 امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند. گل گهر نیز با این تساوی 45 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت.

-----

نفت آبادان 4 - نساجی صفر 

داور: محمد حسین ترابیان

اخراج:

گل: طالب ریکانی (50) (66) پنالتی (77) بیت‌سعید(84)

نفت آبادان با 20 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند اما کورسوی امید در این تیم زنده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته