دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1402 - 13:48
امام جمعه ابهر:

مسئولان به‌جد پیگیر رشد تولید باشند

مسئولان به‌جد پیگیر رشد تولید باشند
حجت‌الاسلام سعید مرادپور تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای تحقق شعار سال، رشد تولید است که باید مسئولان به‌جد پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.
کد خبر : 842897

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از ابهر، جلسه هم اندیشی مسئولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان ابهر و خرمدره درباره چگونگی تحقق شعار سال با حضور مسئولان شهرستان ابهر در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مرادپور امام جمعه شهرستان ابهر در این نشست تولید را مهم‌ترین راه برای تحقق شعار سال دانست و گفت: اقتصاد مسئله ای است که باید صاحب نظران این حوزه به آن بپردازند؛ اما آنچه که به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای تحقق شعار سال، رشد تولید است که باید مسئولان به‌جد پیگیری های لازم را در این زمینه انجام دهند.

 احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر نیز گفت: اگر در ذات و فکر مدیران این باشد که ما می‌توانیم قطعا با این نگاه و تفکر جهادی می شود خیلی از مشکلات را حل کرد.

فرماندار شهرستان ابهر افزود:  سابقه نشان داده است فقط با مهار تورم نمی‌شود مشکلات را حل کرد؛ بلکه باید مهار تورم و رشد تولید همزمان صورت گیرد تا مردم خدمات دولت را حس کنند.

نماینده دولت در شهرستان ابهر به تلاش های صورت گرفته برای خارج کردن برخی شرکت ها و کارخانه ها از رکود اشاره کرد و گفت: دولت تلاش های زیادی را انجام می‌دهد و ما نیز به سهم خود در شهرستان تلاش های زیادی انجام دادیم؛ اما مشکلات انباشته شده مانع از این شده که این همه خدمات را مردم به خوبی حس کنند.

وی بیان کرد: دولت در سطح کلان از نظر صاحب نظران بهره می‌برد و ما نیز از اساتید دانشگاه های منطقه به‌خصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر که ظرفیت بسیار بالائی دارد انتظار داریم به ما کمک کنند.

سیاوش طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر هم در ابتدای جلسه تشکیل چنین جلسات را مفید ارزیابی کرد و گفت: تشکیل و تداوم چنین جلساتی امکان طرح دیدگاه ها  و مطالبه گری را در سطح اساتید دانشگاه های منطقه فراهم می‌کند.

 فرید عسگری و نشاد چگینی و سیما خامدی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز در مورد مهار تورم و رشد تولید و مسئله حجاب دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته