دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1402 - 13:45
رئیس دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد کرمان مطرح کرد؛

استفاده استادان راهنما و دانشجویان از امتیازات طرح بخشنامه تشویقی نظام پایش

استفاده استادان راهنما و دانشجویان از امتیازات طرح بخشنامه تشویقی نظام پایش
بیتا قاسم‌شیرازی عنوان کرد که استادان راهنما و دانشجویان می‌توانند از امتیازات طرح بخشنامه تشویقی نظام پایش استفاده کنند.
کد خبر : 842896

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از زرند، بیتا قاسم‌شیرازی رئیس دبیرخانه برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با موضوع معرفی نظام پایش  در جمع استادان، معاونان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی به معرفی نظام پایش آزاد پرداخت.

وی با معرفی برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در حوزه های گفتمان مقاومت و تمدن نوین اسلامی، وقف  و معدن به توضیحاتی درباره فرایند تطبیق و عدم تطبیق اولیه و نهایی پرداخت.

 شیرازی در مورد اهمیت و ضرورت پرداختن به چالش‌ها و اولویت‌های اساسی  کشور در  محیط دانشگاهی بر لزوم سوق دادن  دانشجویان به سمت انتخاب موضوعات پایان‌نامه و رساله خود از نظام موضوعات برنامه‌های علمی تأکید کرد  و روند انتخاب زمینه پژوهشی را برای استادان تشریح کرد. 

وی افزود: در صورتی که پایان نامه  ارسالی موفق به اخذ گواهی انطباق نهایی شود، استاد راهنما و دانشجو می توانند از امتیازات طرح بخشنامه تشویقی نظام پایش استفاده کنند.

محمد موسوی مجری برنامه علمی وقف نیز درباره نظام موضوعات برنامه و منظره های مربوط به این برنامه توضیحات جامعی ارائه کرد و از استادان برای شرکت در برنامه های جانبی و  برنامه علمی مانند برگزاری همایش، نشست های علمی و ایده پردازی دعوت کرد.

در پایان این نشست به سوالات و ابهامات مطرح شده حاضران پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته